خودروهای خطرناک را به قیمت خودروی دیگران به مردم ندهید!

ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801636

انتقاد از تولید خودروهای غیراستاندارد مطرح شد;

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروسازان نباید قیمت خودروهای خارجی را از مردم بگیرند، بلکه خودروهای خطرناک و غیراستاندارد را به مردم بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور در حاشیه حضور در مرکز 197 و در تماس مستقیم با شهروندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات 200 نفر از شهروندان قرار گرفتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: همزمان با این جلسه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز ارتباط مستقیم تلفنی و اینترنتی با مردم برقرار کردند.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد در تماس امروز موضع پلیس را در خصوص ایمنی و کیفیت خودروهای بومی ارزیابی کردند، اضافه کرد: برخی افراد ابهاماتی در خصوص جرایم عروق کرونر و همچنین مشکلات دیگری در حوزه راهور داشتند که به آنها رسیدگی شد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه بیش از 52 درصد خدمات پلیس کشور مربوط به ترافیک و رانندگی است، گفت: با توجه به این حجم خدمات، خوشبختانه رضایت پلیس راهور مطلوب است، هرچند در تلاش هستیم تا سامانه های هوشمند را توسعه دهیم. و سیستم ها و نبود خدمات به افراد، سطح خدمات و رضایت شهروندان را افزایش می دهد.

رئیس پلیس راهور ناجا به نزدیک شدن به پایان عفو ​​مضاعف جرایم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: کلیه جرائم رانندگی ثبت شده قبل از پایان سال 1399 که مشمول جریمه مضاعف می شوند تا پایان دی ماه مهلت دارند. البته فرمانده کل نیروی انتظامی از مجلس خواسته است مهلت پرداخت این جریمه ها را تمدید کند، اما اکنون آخرین مهلت پایان دی ماه است و اگر راننده تا این تاریخ جریمه را پرداخت نکند، جریمه باید پرداخت شود. با همان جریمه به تاخیر افتاد. در خصوص رفع جرایم کرونایی قبلاً گفته بودیم که ممکن است برخی از افراد از استان ها دستور دریافت کرده باشند، اما این دستورات از سوی استاندار یا استاندار و در برخی موارد از سوی پرستاران و کادر درمانی به پلیس ابلاغ نشده است. کارکنان دادگاه، خبرنگاران، بیماران و در زمان عملیات افرادی که محل کار و مأموریت آنها در طرح است، افرادی که آدرس آنها تغییر کرده است و غیره جریمه شدند و ممکن است این افراد مشمول رفع این جرایم شوند.

وی گفت: این افراد می توانند با مراجعه به پلیس +10، مراجعه به هیات های رسیدگی به ماده 5 و مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی استان های سراسر کشور برای رفع جرائم بلامانع در زمان مقرر به پلیس راهنمایی و رانندگی استان های کشور مراجعه کنند.

سردار هادیان فر در ادامه سخنان خود در واکنش به اظهارات خودروسازان درباره حادثه بهبهان گفت: توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و… ارتقای کیفیت خودروها به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی است. قیمت ماشین دیگران را از مردم نگیرند، بلکه یک ماشین ناامن و غیراستاندارد به مردم بدهند. خودروی ما باید به گونه ای باشد که اگر خدای ناکرده حادثه ای رخ داد ایمنی آن به گونه ای باشد که از آسیب بیشتر راننده و سرنشین جلوگیری شود.

سردار هادیان فر خاطرنشان کرد: گزارشی از فاجعه بهبهان تهیه و سهم دستگاه ها مشخص و به دستگاه قضایی ارائه شده است.

رئیس پلیس راهور با عذرخواهی از مردم به دلیل قطع شدن برخی خدمات سامانه راهور 120 گفت: پلیس برای ارتقای امنیت و افزایش ظرفیت این سایت تغییراتی ایجاد کرده است که منجر به قطع شدن برخی از خدمات آن شد که این امر موجب می شود تا این سامانه با مشکل مواجه شود. در چند روز آینده حل می شود..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید