«خوشنام» نسخه احتمالی ماه مبارک رمضان شبکه یک است

ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803083

کارگردان سریال «هوشنام» گفت: درست است که این سریال 30 قسمتی است و زمانی که کار آن را شروع کردیم دلیل خاصی در ذهنمان نبود، اما مضمون داستان این است که می توان آن را ساخت. پخش در ماه رمضان.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «علیرضا نجف زاده کارگردان هوشنام درباره تاریخچه این سریال گفت: مضمون این سریال ندامت و بازگشت است که پایان این توبه و بازگشت در جریان درام داستان رخ می دهد.» که همگان چنین چیزی را تجربه می کنند. حال و هوای زندگی آنها وجود دارد، اما ما چنین موضوعی را از خوانندگی و اغراق جدا کرده ایم و امیدوارم مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

این کارگردان درباره زمان پخش سریال «کوشنام» نیز گفت: این سریال 30 قسمتی است و زمانی که شروع به کار کردیم دلیل خاصی در ذهنمان نبود، اما موضوع داستان به گونه ای است که در ماه رمضان قابل پخش است.»

نجف زاده درباره انتخاب بازیگران این سریال گفت: شاید مردم در قسمت بازیگری این سریال غافلگیر شوند و انتظار بازی هایی را که از سوی برخی از بازیگران این سریال ارائه شد را نداشته باشند. مثلا هومان حاجی عبداللهی، حمید لولایی، عباس جمشیدی و اکثر بازیگران ما در نقش های شناخته شده با نقش های متفاوت ظاهر شده اند. من با آگاهی و آگاهی کامل به این انتخابات رفتم، شاید در ابتدا تلاش زیادی کردم تا ثابت کنم این بازیگران می توانند با چنین نقشی به خوبی از پس نقش برآیند، اما اکنون که حدود 80 درصد عکس ها توسط بازیگران گرفته شده است، بسیار راضی هستم. .

وی ادامه داد: در شرایط سختی این سریال را اجرا می کنیم، کرونا، حمایت مالی تلویزیون و سرما روی کار ما تاثیر گذاشته است.در این شرایط سخت بچه ها واقعا زحمت می کشند و امیدواریم این حمایت ها در زمان. داستان معروف در تابستان اتفاق می افتد اما به دلیل کرونا یک ماه کار را متوقف کردیم و مجبور شدیم چندین جا ضبط کنیم و حالا به جایی رسیده ایم که در هوای سرد باید سریال های خارجی را ضبط کنیم و بازیگران هم برای پوشیدن بلوز کوتاه بپوش!

وی ادامه داد: معتقدم تلویزیون همچنان پرمخاطب ترین رسانه است و تجربه نشان می دهد تلویزیون توانسته آثاری را پخش کند که توجه مردم را به خود جلب کند و شبکه های ماهواره ای را خاموش کند و این امر نیازمند حمایت جدی مسئولان است.

کارگردان سریال «بوتیمار» گفت: این سریال یک ملودرام اجتماعی است. داستان ما با عشق زمینی شروع می شود و با توبه پایان می یابد. توبه کار سختی است و بخشی از آن برای پرداختن به مردم است و به طور کلی توبه ممکن است راه همواری نباشد و در این سری موانع سختی پیش روی قهرمان داستان و ادامه داستان قرار می گیرد. .. شناخته شده برای او این دسته داستان هایی است که مخاطب می تواند همزمان بخندد و متنفر باشد.

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: از ثواب عمل غافل نشوید، گندم به گندم بروید.

حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر گافارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، آکروسو سان ژاباد، صمدادی عادفای صمدواهی و… ، سلمان حاتی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی بازیگران این سریال هستند.

احمد زالی تهیه کننده این سریال است. فیلمنامه اصلی توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده و فیلمنامه نهایی توسط فهیمه سلیمانی نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید