دادستان شهرستان بهمئی برای حل مشکلات دفع زباله در بهمئی به میدان می رود / از مجرمان تحقیق می شود

زمان: 19:58
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775972

پس از شکایت مردم بهمئی از بوی بد زباله:

دادستان در محل دفن زباله در شهر بهمئی دچار مشکل شد و مهلت سه هفته ای برای اعضای شورای شهر لیکک تعیین کرد.

به گزارش راه دانا ، عبدالله حبیب منش دادستان شهرستان بهمئی در مصاحبه با صبح زاگرس گفت:. ”

حبیبی منش درباره وضعیت نامناسب محل جمع آوری زباله و خطرات ناشی از آن برای محیط زیست و روستاهای اطراف گفت: “رها شده است ، که آثار مخرب زیادی بر محیط شهر دارد و بسیار مایه تاسف است.

وی با اشاره به اینکه زباله های شهر بهمئی تهدیدی برای سلامت عمومی مردم این شهر در شرایط کنونی است ، افزود: وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت بی توجهی کارکنان ، اقدامات قانونی انجام می شود. گرفته شود

وی افزود: این مکان تقریباً در دو کیلومتری شهر واقع شده است و عشایر و روستاهای اطراف آن بسیار شکایت دارند و نگران این وضعیت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: تصاویر ثبت شده توسط مردم مستقیماً به قوه قضائیه رسیده و جایی برای امتیاز وجود ندارد و مردم خواهان پاسخ مناسب هستند.

حبیبی منش گفت: با حضور اعضای شورای اسلامی شهر لیکک و سرپرست شهرداری در همان محل ، تصویب شد که زباله های رها شده جمع آوری و محل دفن زباله ظرف 48 ساعت ساماندهی شود و شهرداری کنترل کامل نحوه بارگیری و خالی کردن توسط شهرداری و سازمانهای غیردولتی و ساکنان محلی در زمینهای اطراف توزیع می شود تا ظرف سه هفته جمع آوری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت: نظارت مستمر تا توزیع نهایی زباله های شهری ، دفع صحیح و بهداشتی زباله با تأیید و نظارت محیط زیست ، به ویژه زباله های بیمارستانی ، نرده ها ، که یکی از الزامات شهروندان است ، ادامه دارد. “با توجه به قانون و اینکه این زباله تهدیدی برای سلامت عمومی است ، مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید