نیاز به ایجاد میدان میوه و تره بار در شهرستان بهمئی


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821005

گرانی میوه در بهمئی گلایه شهروندان بهمئی را به دنبال داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، گزارش های میدانی حاکی از گران شدن میوه و تره بار در شهرستان بهمئی است و این به حدی است که قیمت برخی از اقلام اساسی مانند میوه جات، تره بار و سبزی به حدی سرسام آور است که اکثر مردم «نداشته اند». قدرت خرید آنهاست و همین امر باعث شکایت و نارضایتی مردم از این موضوع شده است.»

قیمت میوه مخلوط در شهرستان بهمئی کیلویی 20 هزار تن، موز کیلویی 40 هزار تن، گوجه فرنگی 18 تا 20 هزار، خیار سبز 15 هزار تن و سبزی سبزی 20 هزار تن است. ثابت نیست و متغیر است.

یکی از شهروندان در گفت و گو با صبح زاگرس، پس از افزایش قیمت میوه در این شهرستان گفت: قبل از تعطیلات سال نو به دلایل مختلف از سوی انبارهای میوه و فروشندگان و امروز پس از گذشت چند روز قیمت میوه افزایش یافت. قیمت میوه همچنان بالاست و روز به روز در حال افزایش است و این قیمت ها با توجه به وضعیت اقتصادی مردم بسیار گران است.


450a8517 c1f7 4566 bf54 0741c0908add خبر خاکستری

فرد دیگری که از میوه فروش های سر کوچه خرید می کرد، گفت: در لیکک درآمد خاصی وجود ندارد و اکثر مردم فقیر هستند و نبود درآمد کافی گاهی باعث می شود به دلیل گرانی محصولاتی را خریداری کنند که چندان مقرون به صرفه نیستند. .

وی افزود: به نظر من وجود واسطه ها و دلالان و کمبود میادین میوه و تره بار در سطح شهر ممکن است یکی از دلایل افزایش قیمت در بازار باشد و نبود نظارت کافی باعث سوء استفاده دلالان و انبارها شده است. کارگران.”

با توجه به کمبود میدان های میوه و تره بار و هزینه حمل میوه به شهر نیز در قیمت میوه بسیار موثر است، به دلیل دوری میادین میوه و تره بار، سایر شهرها و بعضا استان های تولیدی، قیمت میوه افزایش می یابد. .

اما حضور دلالان در بحث افزایش قیمت میوه در سراسر کشور از دیگر ابعاد این موضوع است و تاثیر مستقیم دارد و یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در گرانی میوه و تره بار است.

میدان میوه و تره بار بهبهان محل خرید بسیاری از میوه فروشان در بهمئی و یکی از انبار داران این شهرستان است.میادین میوه و تره بار در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص افزایش قیمت میوه در روزهای اخیر گفت: یکی از عوامل مهم در افزایش اخیر قیمت میوه استقبال مسافران کامیون از حمل و نقل کالا که منجر به کمبود و گرانی میوه در میدان تره بار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید