دارنده بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت خوب، جهاد حکیمانه» در دهه کرامت


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843316

رئیس مرکز مرکزی خادمیاران رضوی شاهین شهر و میمه اعلام کرد؛

رئیس مرکز مرکزی خادمان رضوی شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) بیش از 80 عنوان ویژه برنامه با شعار «خدمت مهربانانه، جهاد حکیمانه» برگزار می شود. در شهرستان برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی نظری در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی با زیارت ساحت مقدس حضرت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت گفت: 80 برنامه خیریه و جهاد حکیمانه با حضور کاروان زیر سایه خورشید خدا حرم رضوی (ع) در این شهر محقق می شود.

رئیس مرکز مرکزی خادمان رضوی شاهین شهر و میمه افزود: تجلیل از شهید والامقام، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و معلولان، بازدید از بیمارستان های سطح شهر با برکت، تجلیل از کارگران فضای سبز و خدمات شهری در پیشگاه خداوند هر دو است. اهدای برکت به حرم رضوی، اعزام تیم سلامت از پزشکان خادمیار به مناطق محروم شهرستان و ویزیت رایگان بیماران نیازمند و اهدای داروی رایگان از مهمترین برنامه های ویژه دهه کرامت در این شهرستان است.

وی از برگزاری سه شب نمایشگاه بزرگ در ایوان رضوی با خدمات مشاوره رایگان شهروندان رضوی در فردوسی شاهین شهر به سه صورت خبر داد و افزود: شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می شود.

نظری از اعزام رایگان 88 زائر اول از محله های فقیر نشین شهر به مشهد مقدس خبر داد و افزود: تبریک به خانواده های نیازمند شهرستان، برگزاری مسابقه من امام رضایی برای نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی در مساجد شهر و سالروز وفات امام راحل به مناسبت گرامیداشت شهدای 15 خرداد، برگزاری ویژه برنامه به مناسبت روز دختر با برنامه های شاد و متنوع در جواد الائمه. مسجد میلاد شاهین شهر، برگزاری جشن دخترانه در بسیج خواهران گرگاب شهر سنوا و برنامه دخترانه در جوار قبور شهدای گمنام شاهین شهر و اهدای جوایز به دختران نوجوان شرکت کننده در نماز جمعه و برگزاری جشن باشکوه میلاد امام زمان (عج) رضا علیه السلام با حضور دکتر فرازی نیا معاون ارتباطات حوزه علمیه و امور فرهنگی آستان قدس رضوی و خدام حرم مطهر در مسجد جامع گرگه ب عنوان دیگر برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.

وی افزود: استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» کارکنان حرم امام رضا علیه السلام در 22 خردادماه همراه با اجرای برنامه های متنوع در سطح شهرستان از دیگر برنامه های این دهه با عزت است که عموم مردم در این دهه حضور دارند. برای شرکت در این برنامه دعوت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید