دارندگان حساب حج باید اطلاعات خود را به روز کنند


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920233

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه مقدماتی در خصوص اولویت های زیارت حج تمتع 1402 اعلام کرد: دارندگان حساب سپرده حج تمتع با مراجعه به سامانه این سازمان اطلاعات خود را به روز رسانی و مدارک خود را تکمیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حج و زیارت ازمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: طی روزهای آینده و با احراز شرایط لازم، ثبت نام از واجدین شرایط حضور در حج 1402 در کاروان ها آغاز می شود، لذا متقاضیان بر اساس مذاکرات اولیه و انجام مذاکرات اولیه انجام می شوند. پیش بینی و با توجه به ظرفیت. اختصاص یافته به جمهوری اسلامی ایران، گروه های مندرج در جدول زیر در اولویت اعزام به حج تمتع در سال آینده قرار گرفته اند و لازم است افراد مشمول اولویت های دوم تا پنجم در صورت تمایل به زیارت برنامه ریزی لازم را از در حال حاضر و برای به روز رسانی اطلاعات باید در سامانه حج و زیارت اقدام و مدارک به خصوص تهیه پاسپورت معتبر را تکمیل کنند.

اولویت اول، جامعه هدف (از جمله تشرف) افرادی هستند که در سال 1398 در کاروان های حج ثبت نام کرده و وجوه مربوطه را واریز کرده اند، اما به دلیل لغو مراسم حج امسال، نتوانسته اند به تشرف بپردازند و هنوز انجام نشده اند. عقب نشینی کرد. در صورت عدم حضور این افراد اولویت های بعدی برای پرکردن ظرفیت خالی کاروان ها اعلام می شود.

اولویت دوم برای کلیه دارندگان حساب سپرده حج تمتع تا تاریخ 29/12/1385 می باشد، این افراد موظفند قبل از ثبت نام با تماس با سامانه اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

اولویت سوم، دارندگان فیش واریزی حج تمتع تا تاریخ 1395/01/31 می باشد که ثبت نام از این اولویت ها صرفاً تکمیل ظرفیت خالی در کاروان های اعلام شده خواهد بود. لازم است این افراد قبل از ثبت نام با تماس با سامانه اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

اولویت چهارم، دارندگان حساب سپرده حاج تمتع تا تاریخ 1395.02.31.

اولویت پنجم کلیه دارندگان حساب سپرده حج تمتع از تاریخ 1395/01/03 به بعد به صورت روزانه و فقط تا زمان تکمیل ظرفیت کاروان در هر استان می باشد.

در این اطلاعیه به نکات مهمی اشاره شده است:

کلیه سپرده گذاران باید قبل از ثبت نام در کاروان به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند، در غیر این صورت نمی توانند کاروان را انتخاب و در آن ثبت نام کنند.

متقاضیان اعزام به حج 1402 باید دارای گذرنامه با تاریخ اعتبار حداقل 10/01/1402 باشند.

اطلاعیه تکمیلی برای ثبت نام داوطلبان واجد شرایط در تاریخ 26 ژانویه 1401 منتشر خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید