داستان بازگشت کوین یاماگا به ایران; اکستندر یا فنجان؟

داستان بازگشت کوین یاماگا به ایران;  اکستندر یا فنجان؟

با وجود بازگشت آرتور کوین یاماگا به تهران، به نظر می رسد او شانسی برای همراهی تیمش در دربی نداشته باشد و تا رفع مصدومیتش تنها در تهران تمرین می کند. وی در دیدار دو تیم در دور برگشت لیگ برتر مصدوم شد و در برخورد با مهدی عبدی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. مصدومیت او از ناحیه ران جدی بود و به نظر می رسد در ابتدای فصل آینده بتواند در استقلال به میدان برود.

چرا یاماگا وقتی نتوانست استقلال را در این بازی همراهی کند به اردوی آبی پوشان بازگشت! به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو این بازیکن را می خواست. سرمربی استقلال می خواست کوین در جشن قهرمانی جام حذفی استقلال در کنار هم تیمی هایش باشد و به آنها روحیه بدهد. رضا میرزایی مصدوم اخیرا در دیدار مقابل نساجی در اردوی استقلال حاضر شد و روحیه هم تیمی هایش را تقویت کرد. البته بازیکنان استقلال با تی شرت عکس رضا میرزایی به زمین آمدند و به این بازیکن گفته شد خیلی زود برمی گردی.

به گفته ریکاردو ساپینتو، استقلال در دربی حذفی پرسپولیس عملکرد خوبی خواهد داشت و قهرمان می شود. به همین دلیل ریکاردو ساپینتو از کوین یامگا خواست تا به تهران سفر کند تا در دیدار فینال و این افتخار در کنار هم تیمی هایش باشد و در صورت پیروزی استقلال این شانس را داشته باشد که در این شادی شریک شود.

دیدگاهتان را بنویسید