داستان زن جوان با 3 پسر جوان افغان در باغ لواسان

یک سال پیش زنی به طور مرموزی ناپدید شد و پرونده پیچیده ای را به پلیس ارائه کرد.

تحقیقات در مورد معمای ناپدید شدن زنی از تهران از 14 اردیبهشت 1401 آغاز می شود و پلیس با سرنوشت عجیب زنی 49 ساله به نام رویا مواجه می شود.

تنهایی رویا پس از طلاق مادر رویا که به پلیس مراجعه کرده بود گفت: دخترم رویا مدتی است که از همسرش جدا شده و به تنهایی در خانه اجاره ای خود زندگی می کند. چند روزه خبری ازت ندارم و نگرانم. حتی تلفن همراهش را هم جواب نمی دهد و می ترسم اتفاقی برایش افتاده باشد.

ماموران پلیس در مرحله اول تحقیقات با ردیابی تلفن همراه رویا رد وی را در حوالی منزل باگی در لواسان پیدا کردند.

با بررسی دفترچه تماس های این زن مشخص شد که او چندین بار با 3 نوجوان تماس تلفنی داشته است. با انتشار این ماجرا، 2 نوجوان به نام های آرش و بردیا و دوست 19 ساله شان به نام داریوش ردیابی شدند اما پلیس تنها موفق به دستگیری آرش شد. شواهد نشان می دهد که دو همدست او به مقصد نامعلومی فرار کرده اند. آرش با دروغ هایش سعی کرد پلیس را فریب دهد اما وقتی در بن بست اطلاعاتی گرفتار شد لب به قتل رویا اعتراف کرد.

معمای قتل یک زن خیابانی در چا باغ
آرش 17 ساله گفت: من و بردیا و داریوش با هم دوست هستیم. روز گذشته به باغی در لواسان رفتیم که با روی تلفن تماس گرفتیم و او را به باغ دعوت کردیم. او به باغ آمد، اما در مورد مقدار و قیمت تاکسی اینترنتی با هم بحث کردیم. گفت 150 هزار تومان بیشتر به او بدهیم. ما هم عصبانی بودیم. برای همین داریوش و بردیا دست و پایش را گرفته بودند و من با دست دهانش را به مودبانه گرفتم اما ناگهان متوجه شدیم رویا نفس نمی‌کشد. ما که ترسیده بودیم جسد را در پتو پیچیدیم و به باغ همسایه بردیم و به عمق چاه انداختیم و فرار کردیم. با اعترافات آرش، پلیس بقایای تجزیه شده جسد را از اعماق چاه کشف می کند و آرش به کانون اصلاح و تربیت فرستاده می شود. در همین حال، هیچ اثری از دو همدست وی به دست نیامده و پلیس تشخیص داده است که آنها احتمالا به افغانستان فرار کرده اند. به این ترتیب آرش ​​در اداره هفتم دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه والدین دم درخواست انتقام را مطرح کردند. آرش سپس از خود دفاع کرد و جرم خود را انکار کرد.

گفت: من روی را نکشتم و نمی دانم چگونه مرد. من صحنه جنایت را تحت فشار روانی بازسازی کردم و بی گناهم.

او سناریوی جدیدی را مطرح کرد و گفت: قبول دارم که رویا را از قبل می شناختم و از قبل با او رابطه برقرار کرده بودم. 45 روز قبل از این ماجرا من و عمویم با رویا در باغ جلسه گذاشتیم و 450 هزار تومان به او پرداختیم. دفعه قبل من و دوستانم در باغ بودیم که روی را به آنجا دعوت کردیم اما او با 2 مرد ناشناس به باغ آمد و چون در مورد مبلغ به توافق نرسیدیم با 2 مرد ناشناس باغ را ترک کرد. نمی دانم چگونه کشته شد. ممکن است افراد عجیب و غریب او را کشته باشند و جسدش را در اعماق چاه انداخته باشند.

وی درباره هر دو همدست فراری خود گفت: از آنها اطلاعی ندارم. فقط می دانم که به افغانستان رفته اند، اما شنیده ام که اخیراً به ایران بازگشته اند.

با ادعای جدید متهم، قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید