داعش و تفکر صهیونیستی پشت جنایت حرم رضوی / نقض امنیت نظام، در رأس اهداف گروه های تکفیر قرار دارند.


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819933

خال محمد آخوند ظهور داعش و تفکرات صهیونیستی را در پشت صحنه جنایت حرم رضوی بررسی کرد و گفت: این اقدام نمی تواند قتل شخصی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خال محمد آخوند سرفراز، مدیر حوزه علمیه هدایتی روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک در خصوص حمله تروریستی امروز به حرم مطهر رضوی گفت: این حملات قطعاً نمی تواند قتل شخصی باشد زیرا حمله به فلان شخص بوده است. گروه و فرهنگ

وی ادامه داد: این اتفاق نشان می دهد که تشکل هایی با یک سری برنامه پشت این حادثه هستند که به جامعه روحانیت حمله می کنند و قطعا نمی تواند مشکل شخصی باشد.

آخوندی سرفراز افزود: این هجمه ها در حال بازگشت به گروه هایی است که تحمل امنیت ایران را ندارند و دست های بسیاری در پشت صحنه برای برهم زدن این محیط امن است.

وی با بیان اینکه با دستگیری فرد مهاجم در حرم رضوی به زودی هدف و تفکر فرد مشخص می شود، گفت: اما واضح است که تفکر پشت این اقدام تروریستی تفکر تکفیری، داعشی و صهیونیستی است که می خواهند افزایش پیدا کنند. امنیت کشور

وی با تاکید بر اینکه اماکن مذهبی و زیارتگاه ها محیطی امن و آرام برای مردم هستند، گفت: بر همین اساس این اماکن علاوه بر هتک حرمت مکان و امنیت توسط دشمن هدایت و برنامه ریزی شده است.
آخوندی سرفراز یادآور شد: هرکس اسلام و مسلمین را قبول دارد با این جنایات مخالف است و آن را محکوم می کند زیرا این جنایات متعلق به هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست و این حادثه به شدت محکوم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکی نیست که دست کسانی که در خارج از کشور به دنبال تخریب جمهوری اسلامی ایران هستند در این حادثه کار می کند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید