دانش آموزان البرازی در کمپین سردار دلها شرکت می کنند


ساعت: 14:02
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920709

محبوبه لطفی فر از برگزاری کمپین ملی «سردار دله» همزمان با سراسر کشور در البرز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محبوبه لطفی فر مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری ستاد ملی سردار دلا همزمان با سراسر کشور در البرز خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: دانش آموزان استان البرز در آستانه سالروز شهادت سردار دلا تصاویر و فیلم هایی با محتوای حاج قاسم تهیه کنند.

لطفی فر ادامه داد: دانش آموزان مقطع ابتدایی برای شرکت در این کمپین باید با موضوع سردار دلها نقاشی بکشند.

این مسئول افزود: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه برای شرکت در این کمپین باید کلیپ های 90 ثانیه ای با موضوع سردار دلها یا میثاق شهید تهیه کنند.

وی بیان کرد: این قشر مهم جامعه می توانند با تهیه دفتر خاطرات با قرائت بخشی از وصیت نامه، حمد یا سوره شهید برای حاج قاسم به این کمپین بپیوندند.

لطفی فر با بیان اینکه دانش آموزان عاشق سردار سلیمانی هستند، ادامه داد: در سال های گذشته استقبال از این کمپین بی نظیر بود اما امسال با توجه به حضور مدارس قطعا استقبال بیشتر از گذشته خواهد بود.

این مسئول گفت: مکتب سردار سلیمانی بهترین الگو برای دانش آموزان است و شرکت در این ستادها و خواندن و نهادینه سازی وصیت نامه شهید می تواند این انسانیت را پایدار و ماندگار کند.

وی با بیان اینکه خلاء هویت در بین دانش آموزان گسترده است، گفت: دانش آموزان دچار بحران هویت شده اند و آشنایی آنها با مدرسه سردار دلها می تواند به بازگشت به هویت اصیل ایرانی اسلامی کمک کند.

لطفی فر در پایان خاطرنشان کرد: توجه به دانش آموزان در این عصر بسیار مهم است زیرا این نسل مورد حمله دشمن قرار دارد.

الهه ملاحسینی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید