دانش آموز البرزی در مسابقات کشوری کاراته مدال گرفت/پدر; سکوی پرتاب دختر


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893316

مهنا السادات موسوی زاده دانش آموز 10 ساله البرازی که موفق شد در مسابقات کشوری رزمی کاراته مقام دوم را کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; مهنا السادات موسوی زاده دانش آموز 10 ساله البرازی که موفق شد در مسابقات کشوری رزمی کاراته مقام دوم را کسب کند.

مهنا سادات موسوی قهرمان البرزی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: پدرم یکی از دلایل علاقه من به ورزش های رزمی بود چرا که او نیز در این رشته فعالیت می کند.

وی ادامه داد: پدرم در دوران کودکی در خانه به من ورزش های رزمی آموخت و سپس با مادرم وارد این ورزش شدیم.

موسوی زاده افزود: ابتدا در رشته ژیمناستیک کاراته را انتخاب کردم، سپس در رشته رزمی کاراته را انتخاب کردم و اکنون یک سال است که به صورت فعال در این رشته ورزشی حضور دارم.

این ورزشکار دستاوردهای خود در ورزش را برجسته کرد و اظهار داشت: گروه سرود سلام فرمانده را با حرکات رزمی و آکروباتیک اجرا کردیم که از شبکه البرز پخش شد و برای من افتخار بزرگی بود.

4f6b3122 3ca3 4de9 86d0 ddd5d2b91c91 خبر خاکستری

وی گفت: در مسابقات کشوری رده سنی خردسالان استان تهران موفق به کسب مدال نقره در رده کاتا/کمیسیون شدم.

موسوی زاده با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی استان باید ارتقا یابد، ادامه داد: امیدوارم فضاهای ورزشی آلبورک بهبود یابد.

این شخصیت افزود: مسئولان باید به ورزش خردسالان توجه ویژه داشته باشند و با سرمایه گذاری روی این عزیزان آینده ورزشی استان و کشور را بهبود بخشند.

وی تاکید کرد: به همه هم سن و سال های خود توصیه می کنم با حضور در ورزش و کلاس درس علاوه بر احترام به والدین، معلمان و توجه به آموزه های دینی، زندگی سالم را تضمین کنند.

موسوی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در پایان از اساتید مشهدی که برای آماده سازی من برای حضور در این مسابقات بسیار زحمت کشیدند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید