دایره نظارت بر نانوایی های استان قزوین در حال تنگ شدن است

وی افزود: پایش میدانی کیفیت نان توسط گشت های مشترک صمت و سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است و اطلاع رسانی های لازم به نانوایان داده شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: استان قزوین در نصب و فعال سازی دستگاه های کارت خوان هوشمند در نانوایی ها در رتبه اول کشور قرار دارد که این امر موجب نظارت بهتر بر فعالیت این واحدهای تجاری شده است.

پیله فروش تصریح کرد: نصب سیستم های نانوایی هوشمند، گزارش گیری دقیق و آنلاین با ضریب خطای کمتر را در اختیار مدیران قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر جهاد کشاورزی استان گزارش های هفتگی را در اختیار استانداران قرار می دهد که با استفاده از ابزارهای قانونی از جمله کاهش سهمیه و تعیین مجازات با نانوایان متخلف برخورد کنند.

وی ضمن تاکید بر ظرفیت بسیج روستایی گفت: برای نظارت بیشتر و بهتر می توان از ظرفیت این اداره استفاده کرد تا کنترل مناسب تری انجام شود و فرمانداران نیز بر موضوع توزیع آرد روستایی نظارت داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: مشکلات عدیده نانوایی ها وجود دارد که از آن جمله می توان به تخلفات در زمینه فروش آرد و نان اشاره کرد که به همین منظور کاهش سهمیه آرد واحدهای متخلف با همکاری در دستور کار قرار گرفته است. استان های استان

معاون اقتصادی استاندار یادآور شد: سهمیه آرد بیشتری به شهرهای متقاضی تحویل داده شد، یعنی اگر نانوایان برای خرید آرد اقدامی نمی کردند و این می توانست زمینه تخلف را فراهم کند.

پیله فاروس با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مدیریت نان گفت: کاهش سهمیه آرد و نان در اختیار استاندار است و استاندار اختیارات خود را به استانداران تفویض کرده است.

وی گفت: مشکلات مختلفی در حوزه بازار مسکن وجود دارد که باعث توقف فعالیت های دیگر در این حوزه شده است. به عنوان مثال مشکلات تعاونی های استان قزوین باعث توقف عرضه مسکن شده است، بنابراین باید برنامه ریزی مناسبی برای رفع مشکلات این بخش انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید