درآمد 7 و نیم میلیاردی کمیته امداد فریدونکنار به مدت 8 ماه

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793662

رئیس کمیته پشتیبانی فریدونکنار درآمد این سازمان را 7 میلیارد و 556 میلیون در 8 ماهه سال 1400 اعلام کرد و اشتغال و کاریابی را از اولویت های این کمیته عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حجت الاسلام میثم سیدی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کمیته یاری امام خمینی (ره) با مشارکت خیرین و کمک های دولتی خدمات قابل توجهی به نیازمندان ارائه می کند.

وی افزود: در فریدونکنار یک هزار و 334 خانوار شامل 2 هزار و 67 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و خدمات دریافت می کنند.

رئیس کمیته یاری امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: کمک های مالی به خیریه ها. به نیازمندان اهدا می شود.

سیدی با اشاره به منابع درآمدی کمیته امداد فریدونکنار در هشت ماهه سال 1400 افزود: در این مدت بیش از 347 میلیون تومان از موسسات خیریه، 569 میلیون تومان از غروب آفتاب، 5 میلیارد و 681 میلیون تومان از محل خیریه ها بوده است. و 958 میلیون تومان از بخش ایتام برای کمیته امداد.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ یک میلیارد و 567 میلیون تومان در موارد مختلف، اجاره، تعمیر مسکن، درمان، فرهنگ سازی، وام شغلی، کمک هزینه جهیزیه جوانان، ساخت مسکن نیازمندان و تهیه کولر اعطا شده است. .

رئیس کمیته همیاری امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه اشتغال و کاریابی از اولویت های این کمیته است، یادآور شد: برگزاری کلاس هایی برای علاقه مندان به کارآفرینی کمیته حمایت رسماً در رتبه اول ایجاد اشتغال پایدار در کشور قرار دارد. .

سیدی گفت: رئیس کمیته امداد فریدونکنار در سال 1400 4 میلیارد تن با سود 4 درصد بود که با تلاش فراوان و به فضل الهی مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تن برای 67 نیازمند جذب شد. هستند تا لحظه ای که به دنبال کار است.

وی یادآور شد: طی تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران و سازمان های مرتبط، تلاش می کنیم زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کنیم تا خانواده ها دیگر نیازی به حمایت کمیته امداد نداشته باشند.

رئیس کمیته یاری امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه هوشمندسازی اطلاعات یکی از طرح های در دست اقدام برای نیازسنجی افراد نیازمند است، گفت: سهم درآمد خانواده است.

سیدی گفت: کمیته امداد در قبال فقر مسئول نیست، مسئول فقرا است و هر جا مشکل فقر باشد، کمک ها برای مقابله با آن برنامه ریزی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندی که پیشنهاد یا انتقادی به این جامعه دارد می تواند با شماره تلفن 35670010 تماس بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید