درباره ترک فرهاد مجیدی هم چیزهایی شنیدم

درباره ترک فرهاد مجیدی هم چیزهایی شنیدم

علیرضا نیکبخت درباره قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: به همه استقلالی ها تبریک می گویم، این قهرمانی واقعاً متعلق به استقلال بود و هواداران چندین سال منتظر آن بودند. استقلال شایستگی قهرمانی را داشت و به این ترتیب همه رکوردها و آمارهایی را که به نظر من در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است و دیگر هیچکس نمی تواند به آن برسد یا حداقل فکر می کنم سال هاست، شکست. زمان می برد تا کسی این آمار را رها کند. به خصوص پس از تبدیل شدن به یک قهرمان بدون باخت. استقلال شایسته قهرمانی بود و در آن قهرمانی شکی نبود.

وی در خصوص دعوت از پیشکسوتان به جشن قهرمانی و عدم حضورش در این مراسم گفت: همیشه دوست داشتم وقتی به کمک استقلالی می آیم که نیاز به کمک دارد و در شرایط سختی است و شاید حمایتم بتواند. به وقتی تیم قهرمان می شود نیازی به حضور من و امثال من نیست این قهرمانی متعلق به هوادارانی است که یک سال پشت تیمشان بوده اند و واقعا به آنها تبریک می گویم و نیازی به حضور در مراسم نبود. .

پیشکسوت استقلال درباره اشک های فرهاد مجیدی در مراسم قهرمانی گفت: با این حال فرهاد فصل سختی را پشت سر گذاشت و تحت فشار زیادی بود. مربیگری در استقلال واقعا کار سختی است و او علاوه بر مشکلات فنی باید با مشکلات زیادی هم دست و پنجه نرم کند و حواسش به خیلی چیزها باشد. فرهاد هم جوان و اولین نفر در دوران مربیگری است و فکر می کنم از کسب این موفقیت و نتیجه زحماتش خوشحال شد و اشک شوق ریخت.

نیک باخت درباره شایعه جدایی مجیدی از استقلال اظهار کرد: و من در این مورد چیزی شنیدم. به نظر من ادامه موفقیت مستلزم ثبات است و اگر فرهاد از استقلال برود این تیم بازنده خواهد بود. اما در هر صورت اگر تصمیمی گرفته شود برای همه کسانی که فصل آینده روی نیمکت استقلال می نشینند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این قهرمانی تکرار شود.

وی گفت: شنیده ام که آقای آجورلو رئیس بعدی فدراسیون فوتبال است و حضور ایشان در این سمت قطعی است و ریاستش را در فدراسیون فوتبال به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم. پست های موفق با این حال باز هم تاکید می کنم که استقلال نیاز به ثبات دارد و تحت تاثیر این تغییرات قرار خواهد گرفت.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: می خواهم از اسکوچیچ انتقاد کنم. بازیکنان استقلال یک فصل برای قهرمانی این تیم زحمت کشیده اند و شرایط حضور در جشن قهرمانی را دارند. کجای دنیا بازیکنی برای شرکت در جشن قهرمانی تیمش صف کشیده است؟ آقای اسکوچیچ می توانید به راحتی پنج بازیکن مهم تیم خود را ردیف کنید؟ م من فکر می کنم اگر او به این رفتار ادامه دهد، تیم ملی بخش قابل توجهی از هواداران خود را از دست خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید