معاون زاکانی را برکنار کردند؟/ چمران: شنیدم اما رسما چیزی به من ابلاغ نشد

معاون زاکانی را برکنار کردند؟/ چمران: شنیدم اما رسما چیزی به من ابلاغ نشد

طی چند روز گذشته خبری غیررسمی مبنی بر برکناری علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد. رئیس شورای شهر تهران در این خصوص گفت: در اخبار غیر رسمی شنیدم اما به طور رسمی چیزی به من ابلاغ نشد. همچنین علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا از برکناری جاوید از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اطلاعی دارد یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

تسنیم: در حالی که اخبار غیررسمی حکایت از برکناری علیرضا جاوید دارد. معاون شهردار تهران گفت: رئیس و سخنگوی شورای شهر تهران از این خبر اظهار بی اطلاعی کردند.

طی چند روز گذشته اخبار غیررسمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر برکناری علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منتشر شد که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران به این خبر واکنش نشان دادند.

مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا جاوید معاون هماهنگی شهرداری و امور مناطق شهرداری تهران از شهرداری تهران برکنار شده است یا خیر، گفت: اخبار غیر رسمی در این زمینه نیز شنیده ام. اما در قالب Nothing به صورت رسمی به من اعلام شد.

همچنین علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا از برکناری جاوید از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اطلاعی دارد یا خیر، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید