چیزهایی که درباره «شیطان مراغه» باور نخواهید کرد!

آنقدر عکس العمل و سوال دیدم که باید چند خطی بنویسم. تجاوز جنسی یعنی داشتن رابطه جنسی با زن دیگری بدون رضایت او با زور و تهدید.

در همه کشورهای جهان چه شرق و چه غرب مجازات اعدام و در برخی کشورها حبس ابد در انتظار مجرمان است.

در آن سالها که دادستان ماراژ بودم، یک روز در دفترم گزارشی دریافت کردم که فردی از یکی از استان های همجوار آمده و در یکی از محلات ماراج ساکن شده و با حمله به نوامیس دست به رفتار مجرمانه می زند. گزارش تایید شد بلافاصله دستور دستگیری او را صادر کردم. در طول شب، پلیس به رهبری یکی از قضات شجاع دادسرا وارد عمل شد. متهم که در این بین قصد فرار داشت، در پشت بام منزلش دستگیر شد و به زودی مدارک و مستندات جمع آوری شد.

بلافاصله تحقیقات از متجاوز آغاز شد، جالب اینکه متهم گفت: اجازه می دهید قرآن بخوانم؟ آیا من قرآن گفتم؟» گفت بله.

او شروع به خواندن قرآن با صدای بلند کرد، کتب آسمانی را می دانست، اما قصدش این بود که ما را فریب دهد و رفتارش دقیقاً خلاف دستورات این قرآن بود.

خلاصه فیلم ها را یکی یکی پخش کردند و تلخ ترین خاطرات دادگاه از دوران دادستانی برایم رقم خورد، حرف های زیادی برای گفتن داشتم.

برخورد متهم با قربانیان با سهل انگاری آغاز شد، اما فیلم هایی که او ساخت و اخاذی که با تهدید به انتشار فیلم ها انجام داد، مقدم بر دلایلی بود. فیلم های ضبط شده و اسناد بانکی نشان دهنده زور و تهدید است.

استراتژی متهم این بود که ابتدا شماره تماس را به عنوان مشاور ارائه کند و سپس در صورت تماس سوژه از قربانیان چشم پوشی کند.

ضعف های شخصی و کمبودهای روحی قربانیان در همه آنها مشترک است.

متهم شروع به تعریف و تمجید و تقلب کرد. یاد داستان روباه و زاغ افتادم. یادت هست روباه گفت: چه سریالی، چه دمی، عجب لحظه ای که کلاغ دهانش را باز کرد، دید که پنیرش گم شده است.

اما لحظات برخورد قربانیان با این به اصطلاح انسان سخت بود و وحشت بر چهره قربانیان نقش بسته بود اما پس از بررسی دقیق کیفرخواست تشکیل شد و سپس با تصمیم قاطع از قضات دادگاه و دادگاه حکم صادر و روز پنجشنبه با نظارت دادستان افتخاری مراگه تصمیم به اجرای حکم اعدام افراد متجاوز به عنف گرفتند. به عنوان یک شهروند ماراژ باید از او تشکر کنم. آخرین کلمه در مورد شبکه های ماهواره ای; تظاهر به مظلومیت نکن، اینطور حرف نزن، برو قوانین کشورهایی که در آن استخدام هستی را بخوان، آنجا هم تجاوز را قبول دارند. ما قانون داریم و طبق قانون عمل می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید