در مقابل این همه فریاد چاره ای جز تغییر رویه نخواهید داشت!

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794871

شما از این سیستم استفاده کرده اید و نباید با آن مخالفت کنید.

قهرمان کشتی جهان و المپیک از فدراسیون و مقر تیم ملی فرانسه انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم رضایی پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ کشتی ایران در بازی های المپیک و دارنده مدال های طلا و برنز این رقابت ها پس از موضوعی در تیم ملی کشتی و کادر انتقادی با انتشار یادداشتی سرگشاده از رفتار حمید سوریان انتقاد کرد. و محمد در صفحه اینستاگرامش. ساخت پرداخت.

رضایی در بیانیه‌ای نوشت: آقای سوریان، برای شما که سال‌ها بدون چاره به جام جهانی راه پیدا کرده‌اید و مدال‌های رنگارنگی که شایسته شماست آویزان کرده‌اید، چرا نام محسن حاجی‌پور، جاسم امیری عبدالحمید. پاپی در زمان حضور شما ناگفته نماند که می توانید برنده یک انتخاب شوید و سیستم گلخانه ای را زیر سوال ببرید، البته شما از این سیستم استفاده کرده اید و نباید با آن مخالفت کنید.
از طرفی جو جوری حضور داره که انگار تا قبل از 2003 و اومدن آقای بنا اصلا مبارزه ای نبوده باید خدمتتون عرض کنم. مسعود هاشم زاده که مدال المپیکش را ناعادلانه از دست داد، علی اشکانی که تکنیکی تر از او در ایران ندیدم و پرویز زیدوند و مجید رمضانی. آقای بنا; مبارزه کشور ما رو به جلو بوده و هست. مبارزه کشور را برای همه به گونه ای تعیین می کنید که برای همه سقف تعیین می کنید و اگر فردی بخواهد استعداد بیشتری نشان دهد حذف می شود و مبارزه کل کشور باید در منطقه ای که شما ترسیم کرده اید برود. این رفتار سلیقه ای باعث ناامیدی مربیان سراسر کشور و استعفای بسیاری از مربیان خوب در نقاط مختلف کشور شد. خیلی از استان ها به جنگ نمی روند و انگیزه ای برای مربی و کشتی گیر باقی نمی ماند.
«در مقابل این همه فریاد و خونریزی برای این گوش های شکسته دیروز و دل های شکسته امروز، چاره ای جز تغییر مسیر نخواهید داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید