قضات نباید به چیزهایی که ما نداریم نگاه کنند


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811838

واگن های آلومینیومی و نفتی ام اس چه گفتند؟

مربیان ارشد تیم های فوتبال آلومینیوم و نفت م.س. آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و در دیدارهای قبلی خود شکست خورده اند، اگرچه نتایج نفت مسجد سلیمان خوب نیست اما پس از حضور محمود فکری شرایط فوتبال بهتر شد و تیم منسجم تر شد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم آلومینیوم برای ارائه یک بازی خوب با امتیاز به مسجد سلیمان آمدند، گفت: شرایط برای هر دو تیم سخت است و دیدار سختی داریم. آلومینیوم قطعا مثل همیشه خوب بازی می کند و امیدوارم در این مسابقه به اهداف خود برسیم. در دیدارهای قبلی از موقعیت های خود برای گلزنی استفاده نکردیم. با بازیکنان درباره مشکلات روحی و روانی صحبت کردیم.

بعد از دیدار با کپر رفسنجان تمرین کردیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم.» شرایط فعلی نفت برای نفت مسجدسلیمان سخت است و این تیم نباید اینجا در جدول (رده پانزدهم) باشد. امیدوارم فردا شرایط به نفع ما باشد و نفت بعد از این بازی جایگاه بسیار خوبی در جدول کسب کند.

حتیبی درباره کمبود آلومینیوم در مقابل نفت MIS گفت: نقی زاده را به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی را به دلیل چهار کارت در اختیار نداریم.البته سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم افرادی که تعویض می شوند نیز باشند. کارایی لازم را داشته باشد.

فکری: قضات نباید به چیزهایی که ما نداریم نگاه کنند

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازیکنان پس از بازی با فولاد در شرایط روحی بهتری تمرین کردند و از آمادگی خوبی برخوردار بودند. آنها انگیزه زیادی دارند و امیدواریم با آرامش کامل وارد این مسابقه شویم. خدا کمک کنه از این مسابقه امتیاز بگیریم. در دیدار مقابل فولاد با اینکه شکست خوردیم اما بازی امیدوارکننده ای ارائه کردیم و با توجه به اینکه همه نفرات در اختیار ما هستند امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم و بتوانیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: خواهش من از داوران و هیئت داوران این است که به آنچه نداریم نگاه نکنند. شاید ما در مسجدسلیمان هتل، امکانات و پروازهای خوبی نداشته باشیم و با سختی بیشتری به این شهر بیایند، اما غیبت ما تاثیری در سوت ها نخواهد داشت. مردم پشت این تیم ایستاده اند و به نتایج این تیم امیدوارند. در واقع نتایج این تیم تاثیر زیادی روی آنها و زندگی شان دارد. امیدوارم در این قسمت نیز شاهد عدالت باشیم و اگر اشتباهات قضایی وجود داشته باشد این اشتباهات برای طرفین باشد و این اشتباهات تعیین کننده نباشد. من هم امیدوارم خوب بازی کنیم و برنده از زمین بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید