از نگاه ویژه به قضات ایرانی تا سفر به ایران برای دوره عالی قضایی

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805760

رئیس فدراسیون هندبال ایران هفته گذشته در جریان مسابقات قهرمانی آسیا با رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی عربستان سعودی برگزار شد، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران و صالح بن عاشور، رئیس کمیسیون داوران فدراسیون هندبال در خصوص موضوعات مختلف داوری از جمله حمایت از داوران ایرانی برای حضور در مسابقات گفتگو کردند. ممکن است. او در سطح بین المللی ملاقات کرد.

پاکدل در این نشست از زحمات بن عاشور در کمیسیون داوران فدراسیون هندبال آسیا تشکر کرد و با اشاره به توانایی ها و ویژگی های داوران زن و مرد ایرانی به بررسی آینده داوران ایرانی پرداخت. آنها ایران را در بازی های آسیایی فراخواندند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به سطح برخی از داورانی که در جام جهانی بانوان اسپانیا حضور داشتند، گفت: سطح برخی از دوران ما بسیار بالاتر از داوران حاضر در جام جهانی بانوان اسپانیا است و ما می خواهیم كميسيون قضايي فدراسيون هندبال آسيا از آنها حمايت كند.

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون هندبال آسیا پس از پایان این نشست به تلاش خود برای عادلانه بودن احکام اشاره کرد و گفت: اگرچه ممکن است در گذشته مشکلاتی برای داوران وجود داشته باشد، اما به دلیل اینکه داور هستیم و نیازمندیم، سعی کرده ایم این مشکلات را برطرف کنیم. “این عدالت است.

وی همچنین به آرزوها و تلاش های پاکدل در خصوص داوران ایرانی و جایگاه آنها در آسیا و جهان اشاره کرد و خطاب به رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: ممنون. شما مدیری پرتلاش و مدبر هستید و خوشحالم که خانواده هندبال آسیایی اعضایی مثل شما دارند.

بن آشور با تاکید بر کیفیت داوران هندبال ایران از قضاوت داور ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور داور زن ایرانی در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در اردن نیز اتفاق بسیار خوبی بود. بسیار با انگیزه و آماده هستند که نشان از سطح آموزش و تمرین خوب داوران در ایران دارد.

رئیس هیات داوران فدراسیون هندبال آسیا در پاسخ به درخواست پاکدل برای اضافه شدن چهار داور ایرانی به لیست بین المللی و حضور مجدد داوران زن در مسابقات آسیایی و حتی جهانی گفت: قول همکاری حداکثری و حمایت همه جانبه را می دهم. همه مثل یک خانواده هستند، اگر من از داور ایرانی حمایت کنم، در واقع از این کشور حمایت نکردم، اما از داوران آسیایی حمایت کردم.

وی با اشاره به حضور بانوان داور ایرانی در مسابقات بین المللی خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات آسیایی فرصتی است تا شاهد عملکرد خوب بانوان ایرانی باشیم تا فرصت حضور در مسابقات جهانی را داشته باشند. شاید نظر اروپایی ها اگرچه نادرست است، اما داوران زن آسیایی ضعیف تر از آنها هستند، اما اینطور نیست. امیدوارم در آینده به چنین هدفی برسیم.

در پایان این نشست، علیرضا پاکدل از رئیس کمیسیون داوران هندبال آسیا در ایران برای برگزاری دوره داوری هندبال دعوت کرد که وی با وجود مشغله برنامه ریزی های خود در سال 2022 قول برگزاری این دوره را داد و اعلام کرد که در یک ماه مبارک رمضان به ایران سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید