درخشش دانش آموزان خراسان شمالی در المپیادهای سراسری علوم طبیعی


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836075

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت؛

ابوالقاسم اکبری از کسب هفت مدال رنگی در المپیادهای علمی کشور توسط دانش آموزان استان خبر داد و گفت: این مدال ها شامل سه مدال طلا، دو نقره و دو مدال برنز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک اظهار داشت: آموزش و پرورش در پیشرفت هر کشوری پیشگام است و اگرچه عوامل زیادی در سرنوشت و تحصیل افراد موثر است، اما معلمان یکی از مهم ترین عوامل هستند و همه افراد تاثیرگذار در سراسر جهان در این زمینه تحصیل کرده اند. مدارس

وی ادامه داد: آموزش و پرورش سنگ بنای کشور و سند تحول بنیادین حرکت در آموزش و پرورش است که آغاز شده و در حال اجراست.

اکبری گفت: پیش نویس طرحی در رابطه با طرح آینده پژوهی در هنرستان های استان تهیه شده و تا پایان اردیبهشت ماه طرح نهایی ارائه می شود. توسط وزارت منتشر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به احداث چمن ها و سالن های ورزشی در استان، با توجه به 12 میلیارد و 300 میلیون تن تخصیص اعتبار از محل اعتبارات استان، در هفته معلم تعمیر می شود.

وی در ادامه به اقدامات آموزش و پرورش برای ارتقای عملکرد دانش آموزان در آزمون سراسری دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این راستا از مشاوران برتر کشوری دعوت و سمینارهای انگیزشی توسط آنان در استان برگزار شد.

اکبری گفت: همچنین با استفاده از ظرفیت معلمان جهادگر برای تقویت دانش آموزان در مدارس حاشیه نشین و عادی، تشکیل گروه های دانش آموزی در محیطی شاد، توزیع هزار و 600 کتاب آموزشی و سوالات آزمون سراسری در مدارس مناطق فقیرنشین استان بخشی از برنامه های آموزشی است. فعالیت های انجام شده برای دانش آموزان دبیرستانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید