درخواست ابوالفضل پورعرب در خصوص بازداشت شدگان، ناآرامی های اخیر: این کودکان را عفو عمومی کنید تا آشتی ملی برقرار شود.

درخواست ابوالفضل پورعرب در خصوص بازداشت شدگان، ناآرامی های اخیر: این کودکان را عفو عمومی کنید تا آشتی ملی برقرار شود.

شب گذشته ابوالفضل پورعرب این درخواست را مطرح کرد: لطفاً این کودکان (بازداشتی در اغتشاشات اخیر) را عفو کنید. اینها فرزندان ما هستند. این بازیگر 61 ساله سینما در ادامه گفت: اگر جلوی شما صندلی دارم حرفم را بخر.

ابوالفضل پورعرب که به مناسبت شب یلدا به برنامه زنده شبکه پنج سیما دعوت شده بود برای ایجاد آشتی ملی خواستار عفو و بخشش این کودکان شد.

پورعرب شامگاه گذشته این درخواست را مطرح کرد: لطفاً به این کودکان (بازداشت شده در اغتشاشات اخیر) عفو عمومی بدهید تا آشتی ملی برقرار شود. اینها فرزندان ما هستند.

این بازیگر 61 ساله سینما در ادامه گفت: اگر جلوی شما صندلی دارم حرفم را بخر.

بر اساس این گزارش، به گفته برخی شوخی های مجری برنامه باب میل با ابوالفضل پورعرب خوش نیامده است.

«سلام تهران» با اجرای مصطفی امامی شب گذشته به مناسبت شب یلدا میزبان ابوالفضل پورعرب بود.

اواخر آبان ماه خبر رسید ابوالفضل پورعرب به دلیل تصادفی که سر صحنه فیلمبرداری فیلمش رخ داد در بیمارستان بستری شده و فیلمبرداری فیلمی که او کارگردانی می کرد متوقف شده است.

این بازیگر قدیمی سینما مدتی در مستندی به نام «سگ» کار کرد اما در یک حادثه در محل کارش پایش آسیب دید و سپس دچار عفونت شدید شد. این اتفاق باعث شد پورعاب نزدیک به یک ماه در بیمارستان بستری شود و از آنجایی که هفته گذشته پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد، خود را برای از سرگیری تیراندازی آماده می کند.

ابوالفضل پورعرب بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و فیلم های ماندگاری چون «عروس»، «نرگس»، «چهره»، «دست های آلوده»، «غریبانه» و «مردی مثل باران» را در کارنامه خود دارد. .

سریال نمایش خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی یکی از محبوب ترین آثار او در سال های اخیر است.

دیدگاهتان را بنویسید