درخواست اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی دولت

درخواست اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی دولت

بهزاد علیزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در نطق بین دستوری گفت: روی گلوگاه های موجود کار شود زیرا مردم چشم انتظار تحقق برنامه های اقتصادی دولت هستند وزرایی که در رای عدم اعتماد مجلس از طرح ها و برنامه های خود دفاع کردند.

نماینده مردم دلوران دره شهر در مجلس ادامه داد: تورم لجام گسیخته، قیمت های سرسام آور و غیرقابل کنترل انواع کالاها و حذف 4200 تنی به ویژه در حوزه درمان و داروهای وارداتی، زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و فشار مضاعفی را بر اقشار آسیب پذیر وارد کرده است. تیم اقتصادی دولت با بررسی برنامه ها و سیاست های خود، سریعاً در این زمینه چاره اندیشی کند.

وی گفت: کیفیت پایین خودروهای داخلی، قیمت های نجومی و نبود خدمات پس از فروش مناسب تحت الشعاع انحصار ناشی از فضای غیررقابتی و بی توجهی خودروسازان قرار گرفته است. ما با حذف عجیبی از بودجه مواجه شده ایم، بدون اینکه دلیلی برای این موضوع بیاوریم که البته لازم است مجلس انقلاب به این موضوع ورود کند و به رسالت مشروع خود عمل کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حمله به سه روحانی جهادگر و انقلابی که منجر به شهادت دو تن از این بستگان شد، خشم و کینه مردم را برانگیخت. همچنین زمین‌های دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان در مشهد از جمله این زمین‌ها است که نیازمند پاسخگویی شفاف مسئولان مربوطه و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین فجایع و رفتارهایی است.

علیزاده در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دولت و مجلس باید تکلیف و تشکیلات نیروهای پیمانکاری، شهریه، خرید خدمات، ترافیک، پیش دبستانی، مدارس غیرانتفاعی، مربیان قرآن و نیروهای غیر ایثارگر را مشخص کنند. وزارت بهداشت مقام معظم رهبری بر امنیت کار کادر پزشکی که در دوران ولیعهد فداکاری کردند تاکید کردند. همچنین ایجاد کادر پزشکی ویژه که یکی از خواسته های این بستگان برای انجام اقدامات لازم است.

وی یادآور شد: بی توجهی صندوق بازنشستگی و سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تسری ماده 112 به مستمری بگیران مناطق نظامی و عدم تکمیل برخی سازمان ها و وزارتخانه ها در خصوص تحول نظام. نیروهای ایثارگر پذیرفته نشده و قانع کننده نیستند. .

این نماینده تاکید کرد: وزارت کشور باید راهکارهای اساسی برای حمایت از شهرداری ها، شهرهای زیر 50 هزار نفر و دهیاری هایی که در پرداخت هزینه های جاری و عمرانی مشکلات زیادی دارند و همچنین تامین تجهیزات و ماشین آلات ارائه کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت در قانون بودجه 1401 با تورم موجود همخوانی ندارد و دولت باید از فشار و مشکلات معیشتی این قشر بکاهد. با سازماندهی این شماره انتظار می رود وزارت آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه بندی معلمان تسریع کند و آیین نامه مربوطه را تغییر دهد تا این بستگان بتوانند از حداکثر درآمد وی بهره مند شوند که این امر باید انجام شود.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد امروز که انسجام عملی و نظری بین همه قوا و سایر نقاط کشور نسبت به گذشته بیشتر شده است، هیچ عذرخواهی و توجیهی برای حل نشدن مشکلات کشور پذیرفته نشده است و انتظار می رود که این امر این فرصت به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. «برای کاهش رنج مردم استفاده شود.

علیزاده گفت: مردم عزیز، ما نمایندگان مجلس یازدهم که مقام معظم رهبری به عنوان امیدواری و امید به آن اشاره کردند، همانطور که برای تحقق برنامه ها و اهداف دولت با هم همکاری و حمایت می کنیم، به شما اطمینان می دهیم که هیچ کاری انجام نداده ایم. قرارداد برادری با دولت: «ما هیچ سهل انگاری و کم کاری را نمی پذیریم و در صورت لزوم از اهرم های قانون برای انجام وظایف نظارتی و حفظ حقوق متقلبانه خود استفاده می کنیم.

وی افزود: این روزها حال ایلام عزیز و قهرمان اصلاً خوب نیست، رتبه اول خشکی کشور با کاهش 46 درصدی بارندگی است، بنابراین کشاورزان محصول خود را صرف چرای احشام می کنند و کشاورزان به دلیل هزینه های زیاد و کمبود مواد اولیه دام و دارو و ناتوانی در صادرات قادر به نگهداری دام خود نیستند.

نماینده مردم دلوران در مجلس گفت: هجوم گرد و غبار و تعداد نفس ها، پروژه های نیمه تمام، عدم سرمایه گذاری شرکت های مرتبط با وزارت صمت و تعاون مانند ایدرو، ایمیدرو و شستا، وضعیت نامناسب راه و ترابری و ناپایداری. آمار سابقه سوانح و جان باختن عزیزان، عدم تکمیل پروژه های آبی مانند مناطق گرمسیری، سدها و ایستگاه ها، پمپاژ و جابجایی نیروهای غیر بومی به شرکت های نفتی منطقه با وجود تکمیل مراحل، تنها بخشی از این موارد است. وضعیت نابسامان تصمیم گیری ایلام مطابق با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت.

علیزاده ادامه داد: متأسفانه در همه دولت ها با عیلام بدرفتاری و نامهربانی شد و اصرار دارد که دولت سیزدهم ایلامی که با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات سال 1400 مقام سوم را کسب کرد، در یک انتخابات مناسب و ویژه شرکت کند. دیدن.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای دکتر رئیسی ضمن قدردانی از زحمات مجدانه و خستگی ناپذیر جنابعالی و همکارانتان در دولت، چاره ای جز ایجاد تغییر و تحول نیست. از افراد با ظرفیت و توانایی های بالاتر استفاده کنید، بنابراین پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از اتلاف وقت، بلافاصله تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

دیدگاهتان را بنویسید