درخواست تعطیلی دفاتر تهران به دلیل گرما

درخواست تعطیلی دفاتر تهران به دلیل گرما
مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: دمای هوای تهران امروز از 40 درجه گذشت و دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به 43 درجه رسید.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه گرم ترین هفته امسال را که در یازده سال گذشته بی سابقه بوده پشت سر گذاشتیم، گفت: افزایش بی سابقه دمای هوا در کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن دمای هوا رکورد تاریخی مصرف برق کشور، رکورد مصرف برق تهران را نیز شکست و ظرفیت نصب شده 12700 مگاوات را به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته حدود 500 مگاوات افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: خوشبختانه شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی برای برق رسانی به هموطنان وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از هموطنان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق تاکنون 40 درصد از هموطنان مشمول دریافت پاداش هستند و خوشبختانه با مشارکت بسیار خوب خود علاوه بر دریافت پاداش مصرف خوب. ، صنعت برق نیز در گرم ترین هفته سال جاری توانسته است برق مطمئن و پایداری را تامین کند. آنها کمک کردند

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص تعطیلی ادارات گفت: وزارت نیرو در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل عدم تولید برق ندارد. شاید بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته های آینده این درخواست را داشته باشیم اما فعلا مشکلی برای برق رسانی به ما وجود ندارد. هموطنان و ما نیازی به بستن دفاتر نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید