درخواست عجیب یک پرسپولیسی؛ از من عکس نگیر!

درخواست عجیب یک پرسپولیسی؛  از من عکس نگیر!

وحید که چند سالی است از کمردرد رنج می برد، سرانجام پس از این حادثه مجبور شد کمر خود را به دست جراحان بسپارد. ملی پوش پرسپولیس پس از بازگشت از اصفهان، سفر با هواپیما و انتقال به بیمارستان پس از مصدومیت، دردهای زیادی را متحمل شد.

وحید صبح دیروز در بیمارستان ارمند در شمال غرب تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و دو ساعت زیر تیغ جراح برای ترمیم دیسک آسیب دیده ستون فقرات خود به مبارزه پرداخت. وی پس از عمل و پس از به هوش آمدن به هیچ یک از پرسنل بیمارستان اجازه نداد با او عکس یادگاری بگیرند. وحید امیری که همیشه به ادب و متانت شهرت دارد، البته با کمال ادب و متانت به این خواسته عمل کرد تا باعث رنجش هیچ یک از کادر پزشکی خود نشود. او روز عمل اخراج شد تا روز را به طور کامل در بیمارستان بگذراند.

وحید پس از عمل، امروز از بیمارستان مرخص می شود تا یک هفته پس از استراحت، فیزیوتراپی را آغاز کند. امیری برخلاف برخی ادعاها می تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند و دو سه ماه دیگر می تواند به میدان برود و برای حضور در جام جهانی که اواخر پاییز خواهد بود مشکلی نخواهد داشت. بنابراین اسکوچیچ هنوز هم می تواند روی سرسخت ترین بازیکن تیمش حساب کند که دوندگی او به طور کلی شناخته شده است.

شب قبل از عمل وحید جلسه مهمی داشت و این مرد کسی نبود جز مدیرعامل باشگاه که دقایقی با او صحبت کرد و احتمالاً در مورد هزینه درمان و مسائل دیگر با او صحبت کرد. دیروز وحید امیری و برادرش مهمان ویژه بازیکن بی ادعا پرسپولیس بودند اما وحید از خانواده اش خواست که کیان را با تنها پسرش به بیمارستان نبرند زیرا نمی خواهد کیان پدرش را در کمد بیمارستان ببیند. وحید ساعاتی پس از عمل به حالت عادی بازگشت و نهار را به تنهایی صرف کرد. چند بازیکن پرسپولیس و تیم ملی که با امیری دوست صمیمی بودند روز گذشته با او تماس گرفتند اما تلفن بی صدا او را دریافت کردند. این افراد سعی کردند از نزدیکان وحید از آخرین وضعیت وی مطلع شوند تا پس از یادآوری کوتاهی از وضعیت و عمل موفقیت آمیز وحید، به زودی با وی ملاقات یا تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید