درخواست مهم افراد مستقل؛ برابری با پرسپولیس

درخواست مهم افراد مستقل؛  برابری با پرسپولیس

محمد مومنی در حاشیه جشن ملی واگذاری سهام سرخابی ها گفت: از واگذاری سهام سرخابی ها بسیار خرسند هستم چرا که می توانیم برای سال های آینده برنامه ریزی مالی داشته باشیم و روی دوش خود بایستیم. پاها و نیازی به کسی ندارم.”
وی در خصوص روند واگذاری سهام دو باشگاه گفت: به هر حال ما معتقدیم که باید این کار را انجام دهیم و این ممکن است نه تنها به نفع استقلال و پرسپولیس باشد، بلکه به نفع باشگاه‌های هم باشد. کشور. و مشکلاتی را که دیگران برای فوتبال ما ایجاد می کنند و ما را برای آینده به چالش می کشند حل کنیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وجوه فروش سهام دو باشگاه باید به حساب دو تیم واریز شود، گفت: پول خرید سهام هر دو تیم مستقیما به باشگاه ها واریز می شود. هواداران عزیز نگران نباشید چرا که سهام این دو باشگاه مانند سهام دیگر نیست و سود و درآمد مستقیما به باشگاه ها می رسد.

مومنی در خصوص اینکه بخشی از تعهدات دو باشگاه با این پول پرداخت می شود تا تراز مالی باشگاه ها بهبود یابد، گفت: در حال حاضر بدهی نداریم و موجودی باشگاه هایمان مشکلی ندارد. در آینده می‌توانیم با این پول برنامه‌ریزی کنیم و به بازیکنان پول بدهیم و مثل گذشته دستمان جلوی کسی نباشد و مشکلاتمان را با هواداران حل کنیم.

وی در خصوص میزان پرداختی بازیکنان نیز گفت: پرداخت 40 درصدی اکنون نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر شده است.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن برزیلی و شبهات ایجاد شده در این زمینه گفت: در حال انجام کارهای اداری هستیم و مشکلی در این زمینه نداریم. در صورت شک از طریق باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره وعده 500 میلیاردی مصطفی ادجورلو گفت: اگر صحبت از اسپانسر 500 میلیاردی می شود دلیلی ندارد که روز اول 500 میلیارد به ما بدهد. تلاش می کنیم و این سوال به مرور زمان و تا پایان فصل محقق می شود تا بتوانیم نیازهای بازیکنانمان را برطرف کنیم.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال 500 میلیارد تومان از دلالش درآمد خواهد داشت؟، درباره حق پخش هم گفت: این کار را می کنیم. ما کار محتوایی را هم انجام می دهیم و خدای ناکرده صداوسیما با ما کار می کند و خواهد شد.

وی در خصوص شکایت سازمان لیگ از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن پول این سازمان گفت: درودگر مرد خوبی است و به درد ما می خورد. نگران نباش حل میشه

مومنی درباره اعلام لیگ مبنی بر اینکه استقلال بعد از این برزیلی نمی تواند بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. سازمان لیگ با توجه به این قوانین و مقرراتی که اعمال می شود قطعا دریچه ای برای باشگاه ها خواهد گذاشت تا ما حق انتخاب داشته باشیم و بتوانیم جای دو بازیکن مجزای خود را بگیریم.

مدیرعامل استقلال آجورلو بارها اعلام کرده که نمی‌خواهد این تیم در اوج باشد. آیا باور دارید که؟ مومنی در پاسخ به این سوال گفت: موضوع را مناقشه نکنید چون همه به دنبال فوتبال ناب هستیم. ما قطعا برای این موضوع دلیل داریم و این را نمی گوییم و واقعاً می خواهیم برای یک نفر حاشیه ایجاد کنیم. ما الان داریم بازی هایمان را قبل از پرسپولیس انجام می دهیم.

وی گفت: نمی‌خواهم کسی را متهم به برنامه‌ریزی مسابقات در لیگ کنم، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است و از دوستان خود در سازمان لیگ گلایه داریم که اگر قوانینی وجود دارد و باید برابری در این زمینه وجود داشته باشد. عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خب ما جزئی از این مملکت هستیم و 30 میلیون هوادار داریم و انتظار دارند کارکنان باشگاه از حقوق خود دفاع کنند. من شخصا از سازمان لیگ می خواهم که بتواند این تساوی را برای هر دو تیم محبوب حفظ کند. همانطور که هواداران تیم حریف دوست دارند قوانین را رعایت کنند، ما نیز به این موضوع اعتقاد داریم و قطعا سازمان لیگ در این زمینه به ما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید