هشدار جدی به افراد مستقل؛ دلیل باخت استقلال و پرسپولیس

هشدار جدی به افراد مستقل؛  دلیل باخت استقلال و پرسپولیس

صادق ورمسیار درباره موضع داوری مقابل فرهاد مجیدی به دلیل اظهاراتش بعد از بازی با نساجی مازندران گفت: نباید در مورد کسی قضاوت کنیم و حرف بزنیم. حذف تیم از هر جهت اشتباه است. فرهاد مجیدی بعد از بازی نساجی مجبور به گفتن این حرف ها نشد. او باید با آرامش به 6 بازی باقی مانده در لیگ برتر فکر کند تا تیمش قهرمان شود.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: پیش از آغاز دیدارهای این مرحله از جام حذفی، تیم های استقلال و پرسپولیس به میدان آمدند و بیانیه هایی نوشتند. این روی روند تیم در هر دو تاثیر گذاشت. همانطور که گفتم کنار گذاشتن تیم از هر طرف کار درستی نیست و مسائل غیرفنی نباید روی روند کار تاثیر بگذارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اختلاف شش امتیازی استقلال به معنای پایان کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی نیست، بلکه عامل اطمینان شاگردان مجیدی است. این شش امتیاز اختلاف به بازیکنان این اطمینان را می دهد که تا زمانی که تمرکز کنند و از خط کناری دور باشند، با آرامش به جلو حرکت کنند. استقلالی ها 24 هفته در لیگ شکست نخورده اند اما دارند بهترین تیم های دنیا را از دست می دهند. عدم باخت ملاک نیست بلکه مشکل اصلی حفظ آرامش و نظم در تیم است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد پنالتی که عزیزبک امانوف در دیدار مقابل تکستیل مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از دست داد، گفت: من کاری به این پنالتی ندارم اما آمانوف بازیکن خوش نقشه ای است و می داند چگونه باید این پنالتی را انجام دهد. عبور. این خوب است و می تواند به استقلال کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید