هشدار به افراد مستقل؛ هواداران نباید مربی جدید را با فرهاد مقایسه کنند

هشدار به افراد مستقل؛  هواداران نباید مربی جدید را با فرهاد مقایسه کنند

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط روزهای آبی پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی از پایتخت گفت: تیمی که قهرمان شود سال آینده روزهای بسیار سختی خواهد داشت. استقلال قهرمان و رکورددار است و باید برای دفاع از دستاوردهایش بیشتر تلاش کند. چنین شرایطی برای یک مربی سخت است. فرهاد مجیدی مربی ای بود که آن رکوردها را شکست و می دانست اوضاع چطور پیش می رود. به زور نمی شود آدم را بازداشت کرد و مجیدی چند بار به استقلال آمد و رفت مشتری پیدا کرد و از آبی ها جدا شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربی فصل آینده آبی های پایتخت گفت: مربی جایگزین مجیدی باید رکوردها و قهرمانی را تکرار کند و این کار بسیار سختی است. امیدوارم مدیریت باشگاه استقلال که فصل گذشته توانست بهترین شرایط را ایجاد کند بتواند برای آینده استقلال چاره ای بیندیشد و فردی را برای استقلال بگذارد که لیاقت نیمکت نشینی را داشته باشد. از هواداران می خواهم کسی را با کادر فنی قبلی مقایسه نکنند چرا که شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال دوباره قهرمان شود.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که مربی خارجی برای استقلال بهتر است یا مربی داخلی؟ گفت: هم در داخل و هم در بیرون آدم های خوبی داریم. نسخه خارجی می تواند دهان را پر کند و می توان گفت داخلی خوب نیست. مربیان خارجی خوبی مثل استراماچونی در استقلال بودند که موفق بودند اما دلیلی برای موفقیت هر مربی خارجی وجود ندارد. مربیان داخلی ما هم افراد خوبی هستند و می توان به آنها فرصت داد، اما باید این تضمین وجود داشته باشد که این مربیان وسط کار تیم را رها نکنند. حالا بدترین زمان جدایی مربی از استقلال بود. اینکه مربیان ما می توانند لژیونر شوند خوب است اما باید قرارداد تنظیم شود تا استقلال لطمه ای وارد نشود و حق باشگاه و هواداران ضایع نشود.

وی در پایان گفت: فوتبال بازی ای است که در آن هر لحظه اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد. بسیاری از تیم هایی که قبلاً قهرمان شده اند نتوانستند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند. سال گذشته آقای آجورلو توانست شرایط خوبی را برای تیم فراهم کند و همین باعث شد با آرامشی که داشت استقلال قهرمان شود. اگر فصل آینده همین آرامش وجود داشته باشد می توان به آینده استقلال امیدوار بود. الان می گویند آقای آجورلو می خواهد به فدراسیون فوتبال برود و من نمی دانم این درست است یا نه، اما اگر کادر مدیریتی مثل فصل گذشته قوی شود و شرایط لازم را برای مربی فصل آینده فراهم کند، می توانیم. امید به آینده استقلال . وقتی تیم از ابتدا شرایط خوبی داشته باشد، اولین امتیازهای فصل را از دست نمی دهد و با قدرت و نتیجه مسابقات را پیش می برد.

دیدگاهتان را بنویسید