هشدار مربی مستقل: پیرزن و پیرمرد از ما لیوان می خواهند

هشدار مربی مستقل: پیرزن و پیرمرد از ما لیوان می خواهند

شاهروک بیانی درباره حذف استقلال از جام حذفی قائمشهری گفت: می دانستیم استقلال تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. این تنها تیمی است که چهار بازیکن خارجی دارد و کمبود بازیکن ندارد. شرایط ما عادی است، مثل آنها خرج نکردیم و باشگاه خصوصی داریم. می دانستیم استقلالی ها اول می آیند و گل نمی زنند و بعد از اشتباهات بازیکنان حریف و شرایط بازی استفاده می کنند و گل می زنند.
وی ادامه داد: استقلال اکثر مسابقات را با کمترین گل برد و ما آنها را می شناختیم به زور نتوانستیم به این تیم برسیم اما نیروهای آنها را بستیم و می دانستیم در این صورت کار استقلالی ها به مستقیم منجر می شود. بازی. می دانستیم اگر اشتباه شخصی نکنیم گل نمی خوریم چون همه لایه های تیم مقابل را می شناختیم. در طول هفته تمرین می کردیم و تاکتیک های استقلال را می دانستیم. همه طرف های آنها را بستیم اما در نهایت این تیم استقلال است.

سرمربی نساجی درباره اعتراض استقلالی ها به مصدومیت های پیاپی بازیکنان نساجی و از دست دادن بازیکنان نساجی گفت: کریم اسلامی، اکبر صادقی و حسن نجفی دچار پارگی عضله شده بودند و تا ظهر آن روز نمی دانستیم می توانیم صادقی بازی کنیم یا نه. زمان. هر سه بازیکن مصدوم را از زمین خارج کردیم. شرایط خوبی نداشتند. این بازیکنان غیرت خود را نشان دادند و حالا پارگی عضله کریم اسلامی تشدید شده است.

او همچنین گفت که اصلا به دنبال وقت گذرانی و خراب کردن بازی نیستیم چرا که اگر می خواستیم این کار را انجام دهیم در زمین ویران ساری بازی می کردیم و برایمان مهم نبود. ما همه اینها را خرج کردیم تا برویم در یک زمین فوتبال خوب بازی کنیم و لذت ببریم.

در بیانیه دیدار نیمه نهایی مقابل مس کرمان آمده است: آنها تیم بسیار خوبی هستند اما شرایط ما هم خوب است. البته یکی دو بازیکن مصدوم داریم اما روحیه بالایی داریم. شرایط جام حذفی به گونه ای است که هر چه جلوتر بروید سخت تر می شود. بازی با عسل از استقلال سخت تر است چون تیم کمتر آشنایی است. آنها هم دوست دارند به فینال برسند و این کار را سخت می کند.

وی افزود: تمام تمرکزمان را روی قهرمانی گذاشتیم و از همان ابتدا برای موفقیت در این مسابقات برنامه داشتیم چرا که این قهرمانی کوتاه است و با چند مسابقه می توانیم به یک جام برسیم. من و ساکت الهامی و مسعود شجاعی تجربه خوبی از جام حذفی داریم و این خیلی تاثیرگذار است. ما تجربه این بازی ها را داریم و همراه با هواداران فوق العاده خود می توانیم به نتیجه برسیم. دیروز به قائم شهر رفتیم و دیدیم تمام زندگی هواداران ما نساجی است. پیرزن و پیرمرد می گویند جام را برای ما بیاور و تمام فکر و ذکرشان همین است.

دیدگاهتان را بنویسید