هشدار جدی یک فرد مستقل به عزیزی هادم

هشدار جدی یک فرد مستقل به عزیزی هادم

جواد زرینچه درباره مشکلات و حواشی تیم ملی ایران در آستانه دیدار با سوریه گفت: فکر می کنم با جابجایی این مرزها و مشکلات دردی از تیم ملی دوا نخواهد شد. الان تیم ما نیاز به آرامش دارد و باید رهبری تیم و چهره آقای عزیزی هادم رئیس فدراسیون این مشکلات را حل کند تا انشالله بتوانیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم و مسیر صعودمان را طی کنیم. صاف تر شدن

وی در خصوص اعتراض بازیکنان به میزان پاداشی که فدراسیون پرداخت می کند، تاکید کرد: خدای نکرده آقای عزیزی هادم وارد شود تا حاشیه ای پیش نیاید. تیم ملی نیاز به آرامش دارد و شک نکنید بازیکنان به خوبی می دانند که باید به بازی بعدی توجه کنند و در آن پیروز شوند.

مدافع سابق تیم ملی ایران که در جام جهانی 1998 نیز حضور داشت، گفت: واقعیت این است که همیشه بحث جوایز در تیم ملی مطرح بوده است. اما الان وضعیت بدتر شده است. به هر حال در هر حرفه و شغلی پول حرف اول و آخر را می زند. در همه جای دنیا اینگونه است. به هر حال بازیکنان به دنبال پاداش و پول هستند و طبیعی است.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا چنین مشکلی برای پاداش بازیکنان در تیم ملی 98 وجود داشت یا خیر، گفت: دقیقاً چنین چیزی را به خاطر ندارم. یادم نمی‌آید کسی به این جایزه اعتراض کرده باشد. مهم نیست. در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت تیم ملی است و اینکه بتوانیم مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر فشارهایی که در چند روز اخیر به دراگان اسکوچیچ وارد شده است، خاطرنشان کرد: قطعا هیچ مربی دوست ندارد در مورد تیمش صحبت کند. این مربی نتایج بسیار خوبی با تیم ملی کسب کرد اما به دلیل آشفتگی با مهدی طارمی تحت فشار بود. در نهایت او مربی و تصمیم گیرنده است و بازیکنان باید احترام و جایگاه خود را حفظ کنند.

زرینچه گفت: «بحث ما اکنون نه اسکوچیچ است و نه شخص دیگری. موضوع ما فوتبال ملی است. موفقیت تیم ملی در همه چیز حرف اول را می زند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. خدا کند مشکلات کمتر شود و حاشیه ها تمام شود تا صعود خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی مقابل سوریه افزود: سوریه تیمی است که به قول معروف از اتوبوس دفاع می کند. ما بازیکنان خوبی داریم و فکر می کنم با تاکتیک مناسب و فشار روی عمق دفاع سوریه می توانیم پیروز شویم. من بسیار خوشبین هستم و خداوند یک پیروزی دیگر را جشن بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید