دروازه بان سفیدپوش برای حذف حریف تلاش می کند

دروازه بان سفیدپوش برای حذف حریف تلاش می کند

با وجود عملکرد ناامید کننده منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس، داوید دهیا دروازه بان اسپانیایی این تیم کاملا مطمئن و غیرعادی به نظر می رسد. در واقع دهیا یکی از معدود نقاط مثبت تیم اوله گونار سولشایر است و بار دیگر هواداران یونایتد را امیدوار کرد.

اما به نظر می رسد دین هندرسون دروازه بان انگلیسی منچستریونایتد قربانی بزرگ این فرم غیرعادی داوید دخیا باشد. مردی که در فصل 2019-2020 عملکرد خیره کننده ای برای شفیلد یونایتد داشت و حتی در مقطعی توانست جانشین دکیا در یونایتد شود، اما حالا دیلی میل گزارش می دهد که یک سری نیمکت در این فصل این بازیکن را در آستانه جدایی قرار داده است. اولدترافورد به پنجره نقل و انتقالات زمستانی بپیوندید و به نیوکاسل بپیوندید.

نیوکاسل در حال حاضر در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و مالکان جدید و ثروتمند این باشگاه در تلاش هستند تا تیم خود را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تقویت کنند تا هر چه بیشتر در صدر فوتبال انگلیس باقی بمانند. در این راستا یکی از مهمترین اهداف آنها جذب یک دروازه بان مطمئن و شش پا است و طبق گزارشات در انگلیس، دین هندرسون گزینه اصلی سران باشگاه در نیوکاسل است.

دیدگاهتان را بنویسید