دروغ یک فاحشه سیاسی


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901221

واکنش حمید رسایی به فیلم بدون سانسور یک زن برهنه که در خارج از لندن و هلند در حمایت از اعتراضات و مهسا امینی صحبت می کند، این موضوع را به وجود آورده است که کافی است متن ارسالی حمید رسایی در کانال خود را با متن ارسالی این فاحشه سیاسی مقایسه کنیم. . مقایسه کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ واکنش حمید رسایی به فیلم بدون سانسور یک زن برهنه که در خارج از لندن و هلند در حمایت از اعتراضات و مهسا امینی صحبت می کند، این موضوع را به وجود آورده است که کافی است متن ارسالی حمید رسایی در کانال خود را با متن ارسالی این فاحشه سیاسی مقایسه کنیم. . مقایسه کنید تا به راحتی قضاوت کنید و نتیجه بگیرید که این گروه چقدر کثیف و دروغگو هستند.

رسایی این عبارت را برای روسپی که در هلند برهنه بوده به کار می برد، اما چند نژادپرست آمریکایی مانند او آن را به همه معترضان نسبت می دهد.

#مسیح علینژاد بارها از مقامات آمریکا خواسته است که تحریم های بیشتری علیه مردم ایران اعمال کنند و اخیرا نیز اعلام کرده است که مردم ایران از این تحریم ها ناراحت نیستند. او بابت خدمات خوبش به آمریکایی ها سالانه حدود 120 هزار دلار (چند برابر حقوق یک خبرنگار نیویورکی) از دولت آمریکا دریافت می کند، به همین دلیل به #پولی_بک و #فاحشه_سیاسی معروف است.

d0bf2167 81ea 45bc 9b23 b135f7b489b2 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید