درگیری مسلحانه شدید در جنوب جنین در پی حمله نظامی رژیم صهیونیستی

گفته می شود پس از حمله متجاوزان اسرائیلی به این منطقه، رزمندگان مقاومت با آنها وارد درگیری مسلحانه شده و هم اکنون درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه جریان دارد.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی یک خودرو را در روستای قاباطیه تعقیب و به سوی آن شلیک کردند. به گفته این منابع، تاکنون یک جوان فلسطینی در درگیری در شهرک قباطیه مجروح شده است.

چند روز پیش وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «عبدالهادی فخری یوسف نزل» نوجوان 18 ساله فلسطینی که در شهرک قابطیه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، خبر داد. گفته می شود این نوجوان فلسطینی شامگاه پنجشنبه در شهر قاباطیه در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی کشته شد و ساعتی بعد به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

با تاثیرگذاری صهیونیست های تندرو، تنش ها در کرانه باختری اشغالی تشدید شد. پیش از این، بنی گانتز، وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که این رژیم برای مقابله با آنچه خشونت در کرانه باختری و دیگر مناطق می خواند، عملیات خود را تشدید خواهد کرد. گانتز افزود: سربازان ما در صورت لزوم در محور، خط تماس و در عمق منطقه به عملیات خود ادامه خواهند داد.

منابع محلی فلسطینی روز گذشته از بروز درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در شهرک یبد واقع در جنوب غربی شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند. علاوه بر این، منابع عبری از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی الخلیل خبر دادند.

این در حالی است که «احمد حسن کاله» شهروند 45 ساله فلسطینی بامداد یکشنبه پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در حوالی رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید