شهید و 3 مجروح در حمله نظامی رژیم صهیونیستی به جنین


ساعت: 05:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904772

منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه فلسطینی دیگر در حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیا الیوم، منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه فلسطینی دیگر در حمله بامداد روز جمعه نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین، یک جوان 19 ساله فلسطینی به نام صلاح بریکی به شهادت رسید و سه فلسطینی دیگر زخمی شدند.

منابع فلسطینی گفتند که نیروهای اشغالگر به مرکز جنین حمله کردند و به چندین ساختمان حمله کردند و تک تیراندازها را روی آنها مستقر کردند که منجر به درگیری بین جوانان فلسطینی شد.

پس از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی ها، 4 نفر از آنها مجروح و یکی از آنها به شدت مجروح شد و متعاقباً وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که صلاح بریکی 19 ساله بر اثر اصابت گلوله به گردن کشته شده است. از سوی نظامیان صهیونیست

همزمان، نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی دیگر را پس از یورش به خانه وی در شهر جنین «به خاطر پول اضافی» دستگیر کردند.

با شهادت این جوان فلسطینی تعداد فلسطینی های کشته شده توسط نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری تاکنون به 175 نفر رسیده است.

از میان این شهدا 124 نفر در کرانه باختری و 51 نفر در نوار غزه از جمله 41 کودک کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید