درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان / کشف یک تن مواد مخدر


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811407

فرمانده مرزبانی ناجا جزئیات درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده مرزبانی کشور از انهدام یک باند قاچاق و کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مرزبانی سیستان و بلوچستان در راستای کنترل و حراست از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر در مرزها در جریان فعالیت یک باند بزرگ مواد مخدر در منطقه مرزی قرار گرفتند. شهرستان جالک شهرستان سراوان با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تقویت اقدامات کنترلی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی گسترده، مسیرهای احتمالی قاچاق و همچنین زمان بندی برنامه ریزی شده محموله مواد مخدر در اعماق کشور را شناسایی کرده است. با کنترل آنها و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: درختان مرگ زمانی که در کمین و محاصره مرزبانان قرار گرفتند به سمت کارکنان تیراندازی کردند. مرزبانان طبق قانون استفاده از سلاح تیراندازی کردند. و تاکتیک های عملیاتی مناسب توسط مرزبانان، سوداگران مرگ که میدان را در کنار خود تنگ کردند و محموله مواد مخدر را پشت سر گذاشتند.

سردار گودرزی گفت: در این عملیات مرزبانان شجاع موفق به کشف و ضبط یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر، 2 دستگاه بی سیم و مهمات، یک تن و 88 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله 848 کیلوگرم حشیش و 240 کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر توسط محیط بانان مجاهد به صورت جدی انجام شد. در این راستا مجموعه مرزبانی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید