دریافت بیش از 1000 شکایت از خبرنگاران در خصوص فساد در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902887

علی احمدی گفت: در 6 ماهه نخست امسال هزار و 563 فقره شکایت مربوط به خبرنگاران مفسد در چهارمحال و بختیاری وصول شد که از این تعداد 792 فقره به دلیل صحت نداشتن آنها ثبت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی احمدی صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گزارش های زیادی در سامانه گزارش های مردمی دریافت شده اما به دلیل نبود دلایل کافی اکثر آنها بایگانی شده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش های دریافتی رویکرد بهداشتی در ادارات حاکم شد، افزود: در 6 ماهه امسال یک هزار و 563 شکایت افشاگران وصول شد که از این تعداد 792 مورد به دلیل عدم اعتبار ثبت شد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای صیانت از روسای دستگاه های اجرایی سه مورد شکایت از خبرنگارانی که به قصد اطلاع رسانی اخبار جعلی را اعلام کردند، شناسایی شد.

احمدی بیان کرد: وقتی قانونگذار اجازه انجام کاری را به آنها نمی دهد مدیران باید صریح با مردم صحبت کنند و دلایل مخالفت قانونی را برای آنها توضیح دهند.

وی خاطرنشان کرد: جایی که مدیران قانونمند، منضبط و شجاع وارد شوند، ناظران از آنها حمایت خواهند کرد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته سه مدیر و پنج واحد برای رسیدگی به شکایات مردمی تشویق شدند.

احمدی تصریح کرد: بیشتر پرونده های رسیده و رسیدگی شده مربوط به تصرف غیرقانونی وجوه دولتی است.

وی تاکید کرد: حضور مدیران و مسئولان دولتی در معاملات دولتی جرم است به جز پنج مورد استثنا که مربوط به مزایده خودروهای دولتی، خانه های شرکتی، معاملات انحصاری و پروژه های دولتی است.

بازرس چهارمحال و بختیاری افزود: کارمندان دولت صرف نظر از وضعیت قراردادی مجاز به عضویت هیئت مدیره یا مدیرعاملی در شرکت های خصوصی نیستند، اما می توانند شرکتی به نام خود داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید