دریافت 300 نامه از دانش آموزان جویباری به رهبر معظم انقلاب


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909748

کمال رستمعلی گفت: به مناسبت یوم الله 13 آبان و طی فراخوانی که در سطح مدارس جویبار اعلام شد، بیش از 300 نامه صمیمانه از دانش آموزان خطاب به رهبر انقلاب دریافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال رستمعلی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در خصوص برگزاری مسابقه دلنوشته مقام معظم رهبری در مدارس شهرستان جویبار با اشاره به اینکه رابطه مردم ایران و رهبر انقلاب از نظر عاطفی و دشمن خدشه دار نمی شود. وی افزود: در آستانه یوم الله 22 آبان و با توجه به اینکه پیوند عاطفی و دلبستگی ملت شریف و عزیز ایران به مقام معظم رهبری صمیمانه است و هیچ دشمنی نمی تواند در این ارتباط شک، آسیب و گسستن داشته باشد، یک دعوت نامه است. در مقطع متوسطه اول و دوم جویبار صادر شد. و از دانش آموزان عزیز خواسته شد که نامه ای صریح و صادقانه خطاب به رهبری بنویسند و طی اعلام این دعوت نامه بیش از 300 نامه از مدارس این شهرستان نوشته شد.

رستمعلی با بیان اینکه پس از دریافت نت های قلب، 70 نت مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: پس از دریافت نت های قلب، انتخاب تعدادی از نت های قلب برای ارزیابی کمی مشکل شد زیرا تمامی نت های قلب به صورت کامل و صمیمی نوشته شده بودند. مسیر.

فرماندار جویبار گفت: به پاس قدردانی از دانش آموزان عزیز در نهایت 21 آبان ماه در مصلی نماز جمعه این شهرستان با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین، نمازگزاران و خانواده های محترم از دانش آموزان بیش از 70 دانش آموزی که خاطرات را نوشتند تقدیر و تشکر شد و برخی از یادداشت ها خوانده شد.

رستمعلی تصریح کرد: هر چند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند نقاط ضعف و نقصی وجود دارد و مردم حق دارند برخی موارد و برخی ایرادات را نقد کنند.

فرماندار جویبار با بیان اینکه رابطه و محبت عاطفی دانش آموزان با رهبر انقلاب مانند پدر و پسر است گفت: سخنان، تعابیر و روحیه نوشته های دانش آموزان بار دیگر نشان داد که نوجوانان و دانش آموزان دانش آموزی انقلاب اسلامی عاشق امام عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی است. و عاطفه و برخورد عاطفی مردم و طلاب نسبت به رهبر مانند فرزند و پدر است که در اکثر این خاطرات محسوس بود و در خاطرات ذکر شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید