نامه تشکر وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب

ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791913

پس از دیدار جمعی از پرستاران با مقام معظم رهبری؛

وزیر بهداشت در نامه ای از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران و حامیان سلامت تشکر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از دیدار جمعی از پرستاران با رهبر معظم انقلاب، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت در نامه‌ای ضمن ارزیابی از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری، اجرای منویات معظم له را برای پاسخگویی فوری به درخواست‌های پرستاران برعهده گرفت. دستورات لازم را بدهد.به معاونت.. مربوطه صادر شد.

متن نامه وزیر بهداشت

به نام خدا

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای

سلام؛

خدا را شکر که توفیق حضور در میلاد پر افتخارتان به مناسبت میلاد بانوی صبر و استقامت و پرستار و مربی حادثه کربلا حضرت زینب (س) برای من و مدافعان سلامت حاصل شد.

بیانات ارزنده، حکیمانه و تخصصی معظم له خستگی سربازانتان را در جبهه سلامت کاهش داده و به بدن اینجانب و تمامی دست اندرکاران نظام سلامت انرژی و نیرو بخشیده است تا انشاالله بتوانیم در خدمت سلامتی آن بزرگواران باشیم. مردم میهن اسلامی ما با اقتدار بیشتر مشغول هستند و این افتخار مایه افتخار ماست.

همانطور که در سخنان جناب گهربار دستور دادید مجدداً بر توجه عاجل به الزامات پرستاران و اجرای قانون تعرفه ها و نیز تقویت شبکه بهداشت و درمان و بازسازی آن و تاکید ویژه بر پیشگیری در نظام سلامت تاکید شود. اجرای آن را جناب عالی می دانم و دستور لازم در این خصوص به معاونین مربوطه داده شده است تا خدای ناکرده با حمایت و حمایت سایر مسئولین منویات معظم له در اسرع وقت اجرایی شود. ممکن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید