تشکر اعضای انجمن تولید لوازم خانگی از رهبر معظم انقلاب به دلیل ممنوعیت واردات

زمان: 18:08
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774990

اعضای انجمن صنعت لوازم خانگی ایران از دستور اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعضای انجمن صنعت لوازم خانگی ایران از دستور اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی تقدیر کردند.

در متن این نامه آمده است:

به دنبال راهنمایی حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای حصول حداکثر رشد و پیشرفت کمی و کیفی برای فعالان صنعت لوازم خانگی در خصوص ممنوعیت واردات محصولات از این صنعت ، انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان بیشترین قدیمی ترین سازمان ملی با 250 عضو فعال و 4 دهه استقرار در صنعت و اقتصاد ملی از مراقبت و تدبیر خوب رهبر انقلاب قدردانی می کند.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران آمادگی کامل خود را برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب به عنوان عاملی کلیدی در رونق صنعت لوازم خانگی و رفع موانع هرگونه انحصار داخلی یا خارجی اعلام می دارد.

این انجمن همچنین گفت که می تواند با استفاده از ایده های محققان و تجربیات متخصصان صنعت بر سه دسته محصولات مبتنی بر انرژی ، قطعات غیر انرژی و لوازم خانگی ، به عنوان جایگزینی موثر برای از بین بردن بیماری وابستگی به نفت عمل کند.

انجمن صنایع لوازم خانگی از اقدام این لوازم خانگی برای تنظیم “سند راهبردی برای توسعه صنعت لوازم خانگی ایران” خبر داده است.

متن نامه به شرح زیر است:

تولیدکنندگان لوازم خانگی از دستور رهبر انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات قدردانی می کنند

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید