در ایران اتفاق خاصی نیفتاد/ 80 درصد زنان بدون اجبار حجاب دارند


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910256

مصاحبه جالب سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایتالیا

سرمربی تیم والیبال بانوان ایتالیا از اتفاقات اخیر ایران می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الساندرا کامدلی، سرمربی تیم والیبال بانوان ایران که مدتی است در ایران زندگی و کار می کند، پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای استراحت به زادگاهش در ایتالیا سفر کرد و البته اعضای این تیم را اعلام کرد. تیم ایران تیمی از استعدادها کامدلی در بازگشت به کشور با مجله کوریره دل ونتو گفت و گو کرد و بخشی از این گفتگو به اتفاقات اخیر ایران اختصاص داشت. اظهارات جالب کمپبل پاسخی به اخبار عجیب رسانه های غربی است که سعی دارند وضعیت ایران را ناپایدار و بحرانی نشان دهند.


این روزها اخبار زیادی از آخرین تحولات ایران می شنویم. به عنوان فردی که به ایران سفر کرده اید، برداشت شما از وضعیت داخلی ایران چیست؟

من وجود انقلاب در ایران را فقط در رسانه های غربی می بینم! من در اینجا چیزی ندیدم زیرا فقط تعداد کمی از مردم درگیر این مشکل هستند و تأثیر آن در زندگی روزمره بسیار کم است. هر روز افرادی را می بینم که به سر کار، مدرسه و ورزشگاه می روند درست مانند قبل از وقوع این اتفاقات.


f3e44a22 e10e 416b a65a 266ac76b9ffa خبر خاکستری


نظر شما در مورد این کمپین های ضد حجاب چیست؟

من فکر می کنم اگر حجاب اجباری نبود، حداقل 80 درصد زنان در ایران همچنان به دلایل مذهبی یا فرهنگی حجاب می کردند. من بسیاری از دختران جوان را می بینم که در حالی که مجبور نیستند محجبه هستند. قضیه حجاب فقط یک جرقه بود [به نظر من] این امر منجر به اعتراضاتی شد که فراتر از موضوع حجاب بود و شامل اختلافات اقتصادی، اجتماعی و طبقاتی بین غنی و فقیر بود.

دیدگاهتان را بنویسید