در ایستگاه ری از ایستگاه عدم قطعیت خارج شوید

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783226

فرماندار شهرستان ری گفت: احداث مجتمع ایستگاه ری پس از مدت ها بلاتکلیفی مجدداً از طریق تجهیز کارگاه در اولویت قرار گرفت و اجرای آن کمک شایانی به تسهیل و بهبود خدمات ریلی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حسین توکلی کدجانی ظهر امروز در مراسم راه اندازی و توسعه خطوط در ایستگاه راه آهن ری اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ایستگاه راه آهن ری که تا کنون فعال نبوده است. یک دهه، دوباره منتشر شد.

وی گفت: با راه اندازی این ایستگاه به مدت شش ماه به عنوان یکی از اولویت های شهرستان و مردم در شهرستان، امکان استفاده از قطار حومه ای به سایر نقاط استان تهران به ویژه جنوب شرق برای مردم فراهم می شود.

شهردار ری ایجاد مجتمع ایستگاه ری را از دیگر اولویت های خطوط ریلی این شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم امکان استفاده بیشتر از ظرفیت حمل و نقل بین شهری مانند مترو و اتوبوس را فراهم می کند.

توکلی کیانی با اشاره به اینکه بخش هایی از زمین مورد نیاز برای ساخت مجتمع ایستگاه ری در اختیار شرکت راه آهن شهرداری قرار گرفته است، افزود: این امر در سال گذشته با تجهیز کارگاهی مجددا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین تاکنون جلسات متعددی برای حل و فصل اختلافات اراضی مجموعه ایستگاه ری برگزار و تلاش شده تا این موضوع حل و فصل شود و روند اجرا تسریع شود. ما هم امیدواریم با آمدن راه آهن. مجتمع و تزریق وجوه، باشد.

فرماندار ری ادامه داد: اجرا و بهره برداری از مجموعه ایستگاه ری علاوه بر اتصال خطوط 1 و 6 مترو تهران، ظرفیت مناسبی را برای استفاده مردم از خطوط ریلی فراهم کرده و رفت و آمد را تسهیل می کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید