در بحث آب با کسی کار نداریم/ آبگیری غیرقانونی تونل گلاب باید متوقف شود


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821996

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی/

احمد راستین گفت: در بحث آب با هیچکس برخورد نداریم و نخواهیم داشت، تونل بهشت ​​آباد متوقف شده و متوقف می شود و اینکه تونل گلاب را بی ادبانه آب می دهند نیز باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستین صبح امروز در جلسه شورای استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تحولات اساسی در عرصه بین الملل رخ داده و این اتفاقات باعث شده است که جایگاه جمهوری اسلامی در این رویدادها رشد چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: یکی از این اتفاقات حمله روسیه به اوکراین بود که نشان داد دوره گفت وگو با کاده به پایان رسیده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تصویب قانون ایمنی مواد غذایی، قانون جهش مسکن، قانون جهش دانش، قانون حمایت از خانواده و نیز کارهای زیادی از سوی مجلس شورای اسلامی انجام شده است. قانون جوانان، رتبه بندی معلمان و … از جمله این اقدامات است.

راستین گفت: در بحث اجرای شعار سال ایجاد و تامین زیرساخت برای شرکت های دانش بنیان مهم ترین کار است که در اختیار قرار دادن زمین رایگان به این شرکت ها بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دومین مشکلی که شرکت های دانش بنیان با آن مواجه هستند، ارائه و دریافت تسهیلات بانکی است، بانک ها مشکلات زیادی را در پرداخت تسهیلات به این شرکت ها ایجاد می کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک نباید فکر کند جزیره جدایی است که می تواند برای همه تعیین تکلیف کند، بدترین فاجعه این است که برخی بانک ها جلوی پرداخت وام ازدواج را می گیرند.

راستین با بیان اینکه مشکل جذب 1030 میلیارد تومانی از تبصره 13 وجود دارد، به چهارمحال و بختیاری گفت: دلیل این مشکل چه می تواند باشد، گفت: وزیر کشاورزی گفته سند کشاورزی تضمین کننده دریافت تسهیلات است اما این موضوع این است. استان مورد قبول بانک نیست.

وی خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری بیش از 50 هکتار پروانه گلخانه ای صادر شده و در هر هکتار این بانک 18 نفر شاغل و حتی اخراج می شوند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما افتخار می کنیم که در موضوع آب با هیچکس برخورد نکرده و نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: متاسفم برای صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری که در استان همجوار مردم این استان را تحقیر می کنند و بعد اجازه نمی دهند نماینده مجلس در مجلس صحبت کند. بدان که دوران تحقیر مردم روستا به پایان رسیده است یا تو حواست نیست و یا می خواهی با فعلی ها پیش بروی.

راستین با تاکید بر اینکه مردم چهارمحال و بختیاری هیچ ظلمی را متحمل نمی شوند، گفت: تونل بهشت ​​آباد متوقف شده و متوقف می شود و تونل گلاب را نیز با بی ادبی آبیاری می کنند باید جلوی آن گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: چگونه صدا و سیمای استان همجوار به خود اجازه می دهند لایحه ای را که در چند دولت تصویب شده زیر سوال ببرند و بخواهند جلوی آن را بگیرند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: استان های چهارمحال و بهتیاری یک میلیارد و 28 میلیون متر مکعب آب کارون را رهاسازی کرده اند و توزیع آن در انتظار ارائه طرح و برنامه از سوی استانداران به مدت دو سال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید