تونل غیرمجاز گلاب 2 بار جدیدی بر دوش زاینده رود است نه پروژه قانونی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823099

احمد راستین گفت: تونل غیرمجاز گلاب ۲ بار جدیدی بر دوش زاینده رود است نه پروژه قانونی نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری که تنها ۴۰ میلیون مترمکعب آب دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستین نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال (1401) بحران آب در مرکز استان و شهرها و روستاها و سلامت مردم عزیز در روستاها، من است. شخصا از شما مراقبت کنم

راستین همچنین به وزیر کشور یادآور شد: هرگونه بحران امنیتی و اجتماعی ناشی از کنارگذاشتن مصوبه امنیتی اجرای طرح، مستقیماً جنابعالی را متاثر خواهد کرد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: تونل غیرمجاز گلاب 2 که بر اساس آن این وزارتخانه صرفاً دفاعی است و توزیع آب ندارد، خاموش و شیطنت آمیز به دنبال آبگیری آن است که این برخلاف سیاست احیای زاینده رود است. ”

احمد راستین حفسجانی خطاب به مردم استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان گفت: به مردم عزیز هر دو استان تقدیم می کنم; این تونل غیرمجاز بار جدیدی بر دوش زاینده رود است نه یک پروژه قانونی برای نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری که تنها 40 میلیون متر مکعب آب دارد و متاسفم برای کسانی که با سروصدا و اطلاعات نادرست یک پروژه قانونی آب شرب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری تونل غیرمجاز گلاب 2 که فاقد مجوز زیست محیطی و توزیع آب است، قانونی خوانده شده و هدف آن برهم زدن وحدت بین مردم دو استان است. وحدت بین دو استان مثال زدنی است و شکسته نخواهد شد.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید