در برخی از بارها به هدف خود رسیدیم / امیدوارم تیمی برای دفاع از جایگاه مبارزه در جهان صربستان انتخاب شود.


ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854913

در جام تختی عده ای از جوانان در مبارزات ایران شرکت کردند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم تیمی برای دفاع از حیثیت کشتی در جام جهانی صربستان انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره رقابت های کشتی جام تختی گفت: بعد از مدت ها از حضور تماشاگران در سالن بیشتر خوشحالم. جام تخت یکی از مهمترین مراحل انتخاب با توجه به آنچه برای چرخه تعیین کردیم بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان افزود: خدا را شکر دعوای خوبی در حالی رقم خورد که تعدادی از جوانان با کشتی ایران آشنا شدند. در برخی از بارها به هدف خود رسیده ایم، اکنون موارد باقی مانده برای تعیین تاریخ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در روزهای آینده باقی مانده است. در برخی اوزان در مسابقات برون مرزی مشخص خواهد شد که امیدوارم تیمی برای دفاع از جایگاه تیم ملی در جام جهانی صربستان انتخاب شود.

درستکار در ادامه درباره مرحله نهایی چرخه و حضور در چند تورنمنت خارجی گفت: جلسه کمیسیون فنی تعیین مسابقات داخلی و حضور در تورنمنت های خارجی در پایان جام تختی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امید با چرخه امید در دل رزمندگان زنده شد، گفت: یکی از اهداف ما در زمان اجرای چرخه کمک به هواداران بود. ما سعی کرده ایم چرخه ای باشیم که در آن عدالت و شایستگی محوری باشد. اکثریت از چرخه راضی هستند و امیدوارم بهترین ها انتخاب شوند و کسانی که شایسته هستند نایب قهرمان کشوری شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید