در تیم ملی دروازه بان های خوبی داریم


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909370

بازیکنان سابق تیم ملی در مورد شرایط فعلی اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهاجم، مدافع و دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان آرش برهانی، خسرو حیدری و ابراهیم میرزاپور که سابقه حضور در جام ملت های آسیا و جام جهانی را در کارنامه دارند، درباره شرایط تیم ملی در قطر اظهار نظر کردند. در جام جهانی 2022


برهانی: انتظارات از تیم ملی در جام جهانی بسیار زیاد است

آرش برهانی در این خصوص گفت: شرایط در تیم بسیار خوب است. الان خدا را شکر بازیکنان هجومی خوبی داریم که در تیم های خارجی بازی می کنند و می توانیم خیلی خوب روی برنامه های هجومی باشگاه کار کنیم. من به عنوان یک ایرانی قطعا دوست دارم تیم ملی کشورم در انگلیس قهرمان شود اما باید منطقی به آن نگاه کنیم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم شباهت جام جهانی 2006 با الان این است که توقعات خیلی زیاد است. از تیم سال 2006 انتظار می رفت که مقابل پرتغال، مکزیک و آنگولا پیروز شویم که فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و این فشار باعث افت کیفیت بازی ما شد. و امسال توقعات از تیم ملی بالاست و این فشاری است که ناخواسته به بچه ها وارد می کنیم.

برهانی در پایان گفت: فکر می کنم با تجربه ای که از جام های جهانی قبلی داریم در ضربات پنالتی پیشرفت خوبی داشته باشیم. برای بچه های تیم ملی آرزوی موفقیت و بهترین نتایج را دارم.


میرزاپور: در تیم ملی دروازه بان های خوبی داریم

ابراهیم میرزاپور نیز در این خصوص اظهار داشت: در مورد دروازه بانان تیم ملی باید بگویم که خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. حضور کی روش با توجه به اینکه شناخت بسیار خوبی از فوتبال ما دارد می تواند کمک بزرگی برای فوتبال کشور باشد و تجربه او در این جام جهانی باعث پیشرفت شود. ما نباید استرس و فشار به بچه ها ایجاد کنیم تا قطعاً برنده شویم. حضور ملی پوشان کشورمان به خودی خود افتخار بزرگی است و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذارند.


حیدری: توقعات از تیم ملی خیلی زیاد است

خسرو حیدری نیز درباره تیم ملی اظهار داشت: معتقدم جام جهانی 2022 قطر می تواند شادی را به جامعه بازگرداند. چرا که پرچم ایران همیشه مقدس و وحدت آفرین بوده است. این در حالی است که انتظارات از تیم ملی خیلی زیاد است. عده ای فکر می کنند چون کارلوس کی روش به تیم ملی پیوست ما باید صعود کنیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: روی تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرده ایم اما ولز هم خیلی قوی است. در مجموع فکر می کنم دوندگی و راندن بازیکنان ایرانی کاستی ها را جبران می کند.

دیدگاهتان را بنویسید