در حین سخنرانی کامرانی حضور نداشتم / آنچه را که به من گزارش کردند گفتم

زمان: 00:28
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775374

واکنش وزیر ورزش به تناقض شایعات پیرامون حضور تماشاگران

وزیر ورزش و جوانان گفت: آنچه به من گفته شد همان چیزی بود که من ظهر با آن مصاحبه کردم ، من با صحبت های کامرانی فر آشنا نبودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجاجی ، وزیر ورزش و جوانان ، در حاشیه اهدای جایزه زهرا نعمتی ، قهرمان تیروکمان پارالمپیک به خبرنگاران گفت: داشتند. از همکار بسیار عزیزم شعبانی بهار بسیار سپاسگزارم که این ابتکار را به خرج داد و از زحمات خیرین و بستگان ما قدردانی کرد. انشاءالله مراسم پربرکت آنها باشد. امیدوارم در فدراسیون های دیگر شاهد برگزاری مراسم مشابه باشیم. اگر خدا بدهد ، قلب قهرمانان را شاد می کند.

وزیر ورزش با بیان اینکه ورزشگاه هایی که تختی در آن تمرین می کرد در حال تخریب است و شبکه خبری گزارش ویژه ای در این زمینه دارد ، گفت: من وظیفه خود را برای دیدن این گزارش انجام می دهم.

وی درباره حضور خود در تمرینات تیم ملی فوتبال گفت: خسته نباشید و من برای تشکر از خدا و آرزوی موفقیت برای آنها به تیم ملی رفتم و جلسه جدیدی تشکیل دادیم.

در مورد آنچه او گفت ، بین او و حسن کامرانی ، سرپرست دبیرکل فدراسیون ، گفتگوی جنجالی در مورد حضور تماشاگران وجود داشت: «آنچه به من گفته شد همان چیزی بود که من ظهر با او مصاحبه کردم. من نمی دانم آقای کامرانی ، دبیر محترم فدراسیون چه گفت. ظاهراً آنچه دیشب به من گفته شد ، با توجه به شرایطی که داشتیم ، یعنی اقداماتی که باید انجام می شد ، ظاهراً از سوی فدراسیون به AFC گزارش شده است (که من از آن مطلع نیستم) و AFC گفت که بلیط فروخته است. در آن شرایط واقعیت یکسان نیست

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید