امیرعبدالیان: آنچه در مورد سپاه گفتم رویکرد فرماندهان ارشد است

امیرعبدالیان: آنچه در مورد سپاه گفتم رویکرد فرماندهان ارشد است

روهر نه: حسین امیرعبداللهیان با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «تصور سنجیده و بعیدی که برخی از اقوام بر اساس حرف های دیروز ساخته اند، اشتباه است و مشکل اصلاً عبور از خطوط قرمز یا سازش نیست. توصیه من این است که مصاحبه دیروز را دوباره مرور کنید.

وی نوشت: در بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر که سوالاتی را با برخی از دوستان مطرح کرد، باید چیزی بگویم.

حمله حسین شریعتمداری به امیرعبداللهیان: انگیزه شما از اظهارات شما چه بود؟ / به فرماندهان سپاه «سرمایه‌داری» نسبت دادید و آن را «ایثار» نامیدید/ این جملات باعث می‌شود که شما در حوزه مسئولیت خود اشراف کافی ندارید/

امیرعبدالیان: سپاه یکی از موضوعات اصلی مذاکرات است.

واضح است که نمی توان از جایگاه مرکزی سپاه سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همیشه حافظ کشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان معظم کل قوا است که برای تامین و حفظ منافع ملت لحظه ای کوتاه نمی آیند. توافق خوب، قوی و پایدار حاصل شده است.

در عین حال، همانطور که در مصاحبه به دقت توضیح داده شد، چنین توافقی تنها با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی قابل دستیابی است و بنابراین تصور اغراق آمیز و بعید مبنی بر اینکه برخی از نزدیکان سخنان دیروز را مطرح کردند، نادرست است. خطوط قرمز اصلا توصیه من این است که مصاحبه دیروز را دوباره مرور کنید.

این جمله را که امام راحل (ره) بزرگوار فرمودند: من هم می خواهم پاسدار باشم، هیچ وقت فراموش نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید