در دیدار قبل حریف را دست کم گرفتیم


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882963

رضای فر: در نیمه دوم مقابل سوریه بهتر بودیم.

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از اولین برد آسیایی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی 80 بر 67 مقابل تیم ملی سوریه در اولین بازی بسکتبال جام ملت های آسیا اظهار نظر کردند.


ارمغانی: از قزاقستان انتقام خواهیم گرفت

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره این بازی گفت: اولین بازی در هر تورنمنتی سخت است. سوریه با تغییرات دفاعی که مدام ایجاد می کرد، حمله را برای ما دشوار کرده بود. فکر می کنیم اگر دفاع خوبی داشته باشیم، حمله مان هم قوی می شود. سوریه تیمی است که بسکتبال هوشمندانه بازی می کند، اما به طور کلی ما توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

وی در خصوص بازی پس فردا مقابل قزاقستان گفت: ما 2 هفته پیش مقابل این تیم بازی کردیم و شکست خوردیم اما می خواهیم انتقام آن باخت را در بازی روز جمعه بگیریم. آنها تیم خوبی هستند اما اگر نبض بازی را در دست بگیریم می توانیم برنده شویم.


کاظمی: بازیکن سوری در این دیدار حضور نداشت

ارسلان کاظمی بازیکنان باتجربه تیم ملی بسکتبال درباره این دیدار گفت: ابتدای مسابقات بود و سوریه آمد تا بهترین بازی خود را انجام دهد. ملی پوشان این تیم حضور نداشتند و به همین دلیل بقیه بازیکنان آزادتر و سبک تر بازی کردند و ما را شگفت زده کرد. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی که می خواستیم برگردیم، کار را انجام دهیم و پیروز شویم.

وی در خصوص بازی بعدی گفت: در دیدار انتخابی جام جهانی که شکست خوردیم جدا از شرایط مسابقه کمی این تیم را دست کم گرفتیم و امیدوارم بتوانیم انتقام بگیریم و در این تورنمنت پیروز شویم.


رضایی فر: در نیمه دوم مقابل سوریه بهتر بودیم

نوید رضایی فر ملی پوش جوان تیم بسکتبال ایران نیز اظهار داشت: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم اما باید در نیمه دوم کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم. سوریه تیم خوبی است و یک هفته پیش در مقدماتی جام جهانی با آنها بازی کردیم اما این بازی متفاوت بود.

وی در پایان گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و در دو بازی قبلی مقابل آنها شکست خوردیم اما برای قهرمانی در جام ملت های آسیا به میدان می رویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید