تماشاگران استقلال بازی را از دست دادند/ لحظه ای نادیده گرفتیم و تنبیه شدیم


ساعت: 23:40
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837637

من هرگز یک بار به بازیکنانم نگفتم که پرتاب کنند

سرمربی هودرو گفت: در نیمه اول استقلال را خیلی خوب کنترل کردیم و در نیمه دوم با شرایطی که داشتند و حمایت هوادارانشان به گل رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید داوود سیدعباسی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شاه هودرو مقابل استقلال گفت: تماشاگرانش را حمایت کنید، دروازه ما را هل داد و گل زد. در مقابل تیمی که از اول فصل در همه بازی هایش گل زده بود دقایق زیادی مقاومت کردیم. چند موقعیت دادیم و در نهایت به گل رسیدند. در این صحنه بازیکن ما مصدوم شد و صندلی اش خالی بود.

وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی مثل استقلال اگر لحظه ای از آن غافل شوید مجازات می شوید. ما هم نادیده گرفتیم و دو اشتباه کردیم. اول یک توپ بد کشف کردیم و دوم دوستمان مجروح شد.

سرمربی این شهر گفت: تیم ما خیلی جوان است و ممکن است برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در این جو بازی کنند. فکر می کنم تماشاگران استقلال این بازی را گرفتند و تیمشان را جلو انداختند. آنها همچنین بازیکنان خوبی دارند و همه به نوبه خود می توانند برای شما مشکل ساز شوند. درست است که کمر نداریم اما سعی می کنیم مشت داشته باشیم. بچه های ما امروز سخت کار می کنند. درست است که موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم، اما در سایر مسابقات وقتی فرصت پیش می‌آید بی‌احتیاط می‌شویم. نداشتن تجربه یا مشکلات فنی باعث می شود در لحظات حساس به خوبی تمرکز نکنیم.

او با بیان اینکه به نظرم می رسید بازیکنانت عمدا در صحنه هایی روی زمین می افتند، گفت: می بینم خدایا وقتی با خودم بازی کردم فقط دو بار از زمین بیرون آمدم. یک بار با برانکارد و یک بار با پزشک. من به بازیکنانم توصیه کرده ام که این کار را بیش از یک بار انجام دهند. گلی که زدیم بازیکن ما واقعا مصدوم شد. در خیلی از مسابقات مثل گل گهر و نفت آبادان که پیش بودیم باز هم این کارها را انجام ندادیم. من آنچه را برای دیگران نمی خواهم برای خودم نمی خواهم. همین الان اگر به رختکن برویم پای همه مصدومان یخ است. من این سوالات را قاطعانه تکذیب می کنم.

سیدعباسی گفت: بازی های همه از قبل در تضاد است و بازیکنان با هم می جنگند. عدم تمرکز در لحظات آخر و حساس کار ما را خراب کرد. این را هم بگویم که استقلال از دقیقه 80 به بعد وضعیت خوبی نداشت و بازی به نفع ما بود اما ژرمان مصدوم شد و گل خوردیم.

وی در پایان گفت: تماشاگر واقعاً دوست دوازدهم است و اگر همینطور از ما حمایت کنند شاید در زمین خودمان موفق شویم. در کل بازی با تماشاگران زیباست و فوتبال بدون آنها لذتی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید