فدراسیون‌هایی که برای هانگژو فقط شعار دادند، تنبیه می‌شوند

رئیس کمیته ملی المپیک:

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب که میزان پرداختی به فدراسیون‌های ورزشی صد در صد رشد داشته است، عنوان کرد: این موضوع در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود


به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد: فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی عملکرد مطلوبی داشتند بودجه بیشتری اخذ می‌کنند.

محمود خسروی وفا در خصوص نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان کرد: در مورد اعزام رشته سوارکاری نقدهایی مطرح است اما بنده به شخصه از پرش زن ایرانی لذت بردم، هزینه اعزام هر نفر در سوارکاری با بدمینتون یکی شد اما عملکرد زن سوارکار ایران بدون انجام خطا در تاریخ ماند.

وی افزود: در خصوص سوارکاری پشت پرده‌هایی مطرح می‌شود اما این مسائل به کمیته ملی المپیک ارتباطی ندارد و در مجموع خروجی سوارکاری بد نبود.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه میزان پرداختی به فدراسیون‌های ورزشی صد در صد رشد داشته است، عنوان کرد: این موضوع در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده اما بر اساس نتایج بازی‌های آسیایی، فدراسیونی که موفق بود تشویق می‌شود و بودجه بیشتری خواهد گرفت و آن فدراسیونی که شعار داده از نظر مالی تنبیه می‌شود.

 

بعضی گفتند کاش ما هم مثل دبیر بودیم

وی در ادامه ضمن حمایت از عملکرد علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی و تیم اعزامی‌اش  به بازی‌های آسیایی هانگژو، خاطرنشان کرد: بعضی روسای فدراسیون‌های ورزشی گفتند کاش ما هم مانند دبیر بودیم و دعوا می‌کردیم و شام می خوردیم و نتیجه می‌گرفتیم!

 

نتیجه کشتی درخشان بود

رییس کمیته ملی المپیک افزود: البته ما که شامی نخوردیم ‌اما می‌گویم کاش همه مانند علیرضا دبیر بودند، دعوا می‌کردند و نتیجه هم می‌گرفتند؛ ما با او دعوا داشتیم اما او با ما دعوایی نداشت و باید بگویم نتیجه کشتی درخشان بود و اگر ۲۰ رئیس فدراسیون مانند علیرضا دبیر داشتیم خیلی خوب بود و دیگر برای المپیک پاریس دغدغه نداشتیم و مدال بیشتری می‌گرفتیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید