وقتی سرمربی سرخ ها دست به تیم حریف می زند!

وقتی سرمربی سرخ ها دست به تیم حریف می زند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در حال حاضر تیمش را برای یک تور پیش فصل به تایلند می‌برد، پیش از بازی دوستانه این کشور مقابل منچستریونایتد در روز سه‌شنبه، به رقیب دیرینه‌اش حمله کرد.

کلوپ و شاگردانش روز شنبه در حالی وارد تایلند شدند که نزدیک به هزار هوادار از آنها استقبال کردند. این اتفاق تنها یک روز پس از ورود “شیاطین سرخ” به پایتخت تایلند رخ داد. اما در بدو ورود به فرودگاه، منچستریونایتد با استقبال بسیار کمتری از سوی هواداران تایلندی خود مواجه شد و شاید جمعیت آنها به 200 یا 300 نفر رسید. این اختلاف بهانه ای شد برای کلوپ تا با شیاطین سرخ درگیر شود.

اولین سوالی که دارم این است که آیا جو دیروز اینجا جوری بود که انگار منچستریونایتد آمده بود؟

منچستریونایتد بدون کریستیانو رونالدو، بازیکنی که خواهان جدایی است، به شرق آسیا می رود و بدون شک غیبت او باعث عدم حمایت شاگردان اریک تناخ شده است.

با این حال تمامی بلیت های دیدار دوستانه این تیم مقابل لیورپول که در ورزشگاه 52 هزار نفری راجامانگالا برگزار می شود، فروخته شده است.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره این بازی گفت: “منچستریونایتد یک سرمربی جدید دارد، اما آنها کمی بیشتر از ما تمرین کرده اند، بنابراین شاید آنها آماده تر باشند.” اما ما این بازی را به عنوان یک شاخص مهم می دانیم زیرا برابر یونایتد است و آن را یک بازی دوستانه نمی بینیم. در واقع این دو تیم چیزی به نام بازی دوستانه مقابل هم ندارند. بنابراین ما باید بهترین کار خود را انجام دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید